Coca-Cola anunță cea mai mare schimbare de strategie din istoria sa

Coca-Cola anunță cea mai mare schimbare de strategie din istoria brandului: Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime se reunesc sub brandul iconic Coca-Cola. Această nouă abordare urmărește să extindă capitalul de imagine al brandului Coca-Cola la nivelul întregului portofoliu de băuturi comercializate sub această marcă. Coca-Cola anunță cea mai mare schimbare de strategie din istoria sa

“Beneficiile distinctive ale celor trei variante Coca-Cola disponibile în România vor fi evidențiate la nivelul ambalajului. În plus, Coca-Cola Zero - varianta fără zahăr și fără calorii - precum și ambalajele mai mici ale tuturor variantelor Coca-Cola se vor bucura de o mai mare expunere, venind astfel în întâmpinarea preocupării consumatorilor pentru un stil de viață echilibrat”, se arată în comunicatul transmis de compania Coca-Cola România şi Moldova.

Campania care va susține cea mai mare schimbare de strategie din istoria Coca-Cola va avea componente puternice de in-store, OOH, digital și TV - unde deja rulează un spot video scurt, de 10 secunde, ce ilustrează trecerea la noua imagine. Prin sloganul “O nouă imagine, aceeași senzație unică. Alege-ți Coca-Cola preferată!”, consumatorii sunt invitați să aleagă dintre diferitele variante ale băuturii Coca-Cola, nu dintre diferite băuturi.

„Ne-am dorit să readucem consumatorii în centrul strategiei noastre și să le oferim acestora posibilitatea de a se bucura în continuare de gustul unic Coca-Cola, alegând opțiunea cea mai potrivită pentru stilul lor de viață”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Director de Marketing la Coca-Cola România şi Moldova.

Compania Coca-Cola este cel mai mare jucător global din industria băuturilor răcoritoare din lume, cu peste 500 de branduri în portofoliu, distribuite în peste 200 de ţări. Valoarea cumulată a brandurilor sale este estimată la 20 de miliarde de dolari. 
În România, sistemul Coca-Cola este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România - compania care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.
 
 

 

Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde de ori, arată studiul Brand...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie esmmagazine.com. Investiția va fi...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi, a raportat pentru anul 2023 volume de 186,8 milioane de unit cases. Rezultatul...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de 3,2 miliarde de lei, în...
Contribuția socio-economică a Sistemului Coca-Cola în România, creștere cu peste 20% în 2021
Contribuția socio-economică a Sistemului Coca-Cola în România, creștere cu peste 20% în 2021
Activitatea Sistemului Coca-Cola – compus din companiile Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România – a generat o valoare adăugată în...