Coca-Cola anunță cea mai mare schimbare de strategie din istoria sa
Coca-Cola anunță cea mai mare schimbare de strategie din istoria brandului: Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime se reunesc sub brandul iconic Coca-Cola. Această nouă abordare urmărește să extindă capitalul de imagine al brandului Coca-Cola la nivelul întregului portofoliu de băuturi comercializate sub această marcă.
“Beneficiile distinctive ale celor trei variante Coca-Cola disponibile în România vor fi evidențiate la nivelul ambalajului. În plus, Coca-Cola Zero - varianta fără zahăr și fără calorii - precum și ambalajele mai mici ale tuturor variantelor Coca-Cola se vor bucura de o mai mare expunere, venind astfel în întâmpinarea preocupării consumatorilor pentru un stil de viață echilibrat”, se arată în comunicatul transmis de compania Coca-Cola România şi Moldova.
Campania care va susține cea mai mare schimbare de strategie din istoria Coca-Cola va avea componente puternice de in-store, OOH, digital și TV - unde deja rulează un spot video scurt, de 10 secunde, ce ilustrează trecerea la noua imagine. Prin sloganul “O nouă imagine, aceeași senzație unică. Alege-ți Coca-Cola preferată!”, consumatorii sunt invitați să aleagă dintre diferitele variante ale băuturii Coca-Cola, nu dintre diferite băuturi.
„Ne-am dorit să readucem consumatorii în centrul strategiei noastre și să le oferim acestora posibilitatea de a se bucura în continuare de gustul unic Coca-Cola, alegând opțiunea cea mai potrivită pentru stilul lor de viață”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Director de Marketing la Coca-Cola România şi Moldova.