Carlsberg estimează că va menține ritmul de creștere și în 2020
După un an în care evoluția financiară a fost în acord cu estimările companiei, producătorul danez de bere declară că estimările privind creșterea profitului operațional în 2020 rămân în linie cu cele din 2019.
Anul trecut, vânzările Carlsberg, al treilea cel mai mare producător de bere din lume, au avut o creștere organică de 3,2%, susținută de evoluțiile bune din Asia. Producătorul de bere susține că vânzările din Asia au crescut organic cu peste 12% în 2019, un impact major fiind al pieței din China unde vânzările au avut un avans de 8% în ciuda unei piețe în ușoară scădere.
Cumulat, vânzările globale au ajuns la 8,82 miliarde de euro, puțin sub așteptările analiștilor consultați de companie, potrivit European Supermarket Magazine. În baza acestor date, compania crede că și 2020 va fi un an cu creștere mid-single-digit.
Cees’t Hart, CEO-ul companiei declară că sunt mulțumiți de rezultatele din 2019. „Am observat o creștere sănătoasă, o îmbunătățire puternică a marjelor de profit și un flux de numerar puternic. În ultimii ani, ne-am consolidat considerabil businessul și vom continua să ne concentrăm pe priorități”, completează Cees’t Hart.