Caress Society investește peste 17 milioane de lei într-o fabrică de produse cosmetice eco-friendly

Caress Society, importator și distribuitor în domeniul produselor cosmetice, anunță construirea unei fabrici de producție de cosmetice, în principal din ingrediente certificate eco-friendly, la Filipeștii de Tîrg, județul Prahova. Caress Society investește peste 17 milioane de lei într-o fabrică de produse cosmetice eco-friendly. Detalii pe revistaprogresiv.ro

Proiectul, cu o valoare totală de 17,6 milioane lei, este finanțat prin Programul Tranziție Justă 2021-2027, Prioritatea 5 - Atenuarea impactului socio-economic al tranziției la neutralitatea climatică în județul Prahova. Rata de cofinanțare a Uniunii Europene este de aproximativ 70%, diferența fiind acoperită din surse proprii.

„Prin această investiție, Caress Society face un pas important în direcția producției proprii de produse cosmetice fabricate în principal din ingrediente certificate eco-friendly pentru segmentele retail și HoReCa și își consolidează poziția în industria de cosmetică prin dezvoltarea de produse noi, inovative și sustenabile. Investiția ne va permite să diversificăm portofoliul, să ne consolidăm prezența pe piața locală și să implementăm strategia de internaționalizare. Estimăm că după ce fabrica va deveni complet funcțională vom avea o dublare a cifrei de afaceri în următorii doi ani”, a declarat Alin Petenciuc, Fondator, Director General Caress Society.

Durata implementării proiectului este de 24 de luni și vizează crearea unei fabrici complet echipate cu 22 de noi locuri de muncă (inclusiv pentru persoane din industrii afectate de tranziția energetică și categorii defavorizate). Compania a încheiat licitația publică pentru execuția lucrărilor de construcție și furnizarea de echipamente cu montaj inclus, cu o valoare estimată la peste 11,6 milioane de lei.

Situată pe un teren de 5.000 de metri pătrați, noua unitate de producție va fi construită la standardul nZEB (nearly Zero-Energy Building) și va avea o suprafață de aproape 800 de metri pătrați. Aici vor fi produse în principal din ingrediente certificate eco-friendly, creme anti-aging, geluri de duș, uleiuri pentru masaj, creme pentru mâini și corp, șampoane și balsamuri naturale pentru păr.

Caress Society este un importator și distribuitor de produse cosmetice cu o prezență importantă în peste 2.000 de magazine de diverse profile la nivel național. Cifra de afaceri obținută de companie în 2024 este de 8,7 milioane de lei, din care aproximativ 80% a fost realizată în canalul de retail modern.

Fondată în 2017 de Alin Petenciuc, cu experiență managerială în multinaționale de top, Caress Society a evoluat de la statutul de importator și distribuitor local la un jucător important pe piața românească de cosmetice. Compania este distribuitor oficial a 25 de branduri internaționale precum LIRENE, VELLIE, SLEEK LINE și BEARDBURYS. Produsele distribuite de Caress Society respectă toate normele europene, iar serviciile companiei sunt certificate ISO 9001, ISO 14001. Compania colaborează atât cu mari retaileri, cât și cu comercianți și profesioniști din domeniul beauty. Online, produsele Caress Society pot fi achiziționate prin intermediul platformelor proprii și prin platformele de e-commerce consacrate.

Portofoliul include produse pentru față, corp, păr și make-up, cosmetice profesionale pentru saloane, produse de îngrijire și soluții de curățenie. Misiunea companiei este de a aduce pe piață produse eco, naturale, sustenabile și inovatoare, construind relații transparente și de lungă durată cu partenerii săi.

produse cosmetice naturale fara sulfati si aluminium crema de fata seruri naturale industria de beauty in 2025 studiu marketing reveal research vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Aproape jumătate dintre români consideră cosmeticele naturale ca fiind esențiale
45% dintre români consideră foarte important ca produsele cosmetice pe care le utilizează să fie naturale, iar principalele criterii de alegere a...
Ioana Pantelimon, Fondator și Managing Director Froopt
De la fructe proaspete la conserve bio: cum crește sustenabil Froopt.ro
Într-o piață în plină dezvoltare, Froopt face un pas important spre consolidare, lansând ECOBuun, un brand dedicat conservelor ecologice....
investitii 2024 in retail & fmcg companii proiecte buget de investitii mediul de business retail alimentar. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Peste 280 mil. euro investiții în retail & FMCG în 2024. Care sunt proiectele
De la începutul acestui an în industria de retail și FMCG au fost anunțate mai multe investiții importante din partea unor companii precum...
Cremeria, un business compatibil cu o rutină sănătoasă de beauty
Cremeria, un business compatibil cu o rutină sănătoasă de beauty
Farmacistă de profesie, Daniela Mincu a pornit businessul Cremeria din dorința de a aduce pe piața de cosmetice produse de îngrijire a tenului cu...