Campania Pepsi care a strâns peste 100.000 de consumatori

Producătorul PepsiCo a anunțat rezultatele celei mai mari campanii de activare de brand derulate de Pepsi în România, „Acceptă Marea Provocare Pepsi”:  aceasta a reunit un total de 100.885 de participanți, din care 61,9% au ales, pe nevăzute, gustul Pepsi. Campania Pepsi care a strâns peste 100.000 de consumatori

În cadrul campaniei, desfășurate pe parcursul verii, Pepsi a invitat românii în stradă să guste pe nevăzute două băuturi de tip cola şi să aleagă gustul care le place mai mult. Brandul a avut în total 270 de activări în perioada iunie – august 2015, în marile oraşe din România (Bucureşti, Cluj, Iaşi, Braşov, Constanţa, Timişoara, Piteşti, Sibiu, Alba-Iulia), în staţiunile de vacanţă de la mare şi la unele dintre cele mai importante festivaluri de film şi muzică din țară: Electric Castle şi Transilvania International Film Festival, Jazz in the Park (Cluj), Summer Well (Bucureşti), Bucharest International Air Show (Bucureşti), SunWaves (Mamaia) şi Liberty Parade (plaja Venus, Constanţa).

Activările Pepsi au fost vizibile prin standuri special amenajate, la care consumatorii au fost invitaţi să guste pe nevăzute două băuturi de tip cola şi să aleagă gustul care le place mai mult. Echipele Pepsi prezente la evenimente au interacţionat cu fanii şi i-au încurajat să participe la provocarea verii.

„<> este cea mai mare campanie Pepsi de activare a consumatorilor români în stradă. A fost o inițiativă curajoasă, concepută ca o activitate distractivă prin care consumatorii să afle ce gust de cola preferă cu adevărat. Rezultatele ne bucură cu atât mai mult cu cât românii au participat în număr atât de mare”, a declarat Adriana Nestoriuc, Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices, PepsiCo România.

Rezultatele campaniei sunt comunicate și în cel mai nou spot TV Pepsi, difuzat pe principalele staţii TV şi online. „Acceptă Marea Provocare Pepsi” este prima campanie de acest gen derulată pe piața băuturilor de tip cola din România, o categorie în care Pepsi și Coca-Cola își dispută peste 90% din vânzări. Activările desfăşurate sub umbrela „Acceptă Marea Provocare Pepsiˮ fac parte din campania globală Pepsi Challenge, lansată în România la începutul lunii aprilie 2015. 

Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde de ori, arată studiul Brand...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de...
Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală
Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, dezvăluie un nou logo și o identitate vizuală updatată pentru noua...
Pepsi își relansează logo-ul pentru prima oară în ultimii 15 ani
Pepsi își relansează logo-ul pentru prima oară în ultimii 15 ani
PepsiCo relansează identitatea vizuală a brandului Pepsi și prezintă un nou logo, prima modificare de acest fel din ultimii 15 ani, scrie...
Pepsi crește prețurile anul viitor, iar consumatorii „vor accepta asta”
Pepsi crește prețurile anul viitor, iar consumatorii „vor accepta asta”
Pe măsură ce costurile cu materia primă, salariile și transportul produselor au crescut semnificativ în ultimul an, gigantul PepsiCo a anunțat...