Campania Pepsi care a strâns peste 100.000 de consumatori
Producătorul PepsiCo a anunțat rezultatele celei mai mari campanii de activare de brand derulate de Pepsi în România, „Acceptă Marea Provocare Pepsi”: aceasta a reunit un total de 100.885 de participanți, din care 61,9% au ales, pe nevăzute, gustul Pepsi.
În cadrul campaniei, desfășurate pe parcursul verii, Pepsi a invitat românii în stradă să guste pe nevăzute două băuturi de tip cola şi să aleagă gustul care le place mai mult. Brandul a avut în total 270 de activări în perioada iunie – august 2015, în marile oraşe din România (Bucureşti, Cluj, Iaşi, Braşov, Constanţa, Timişoara, Piteşti, Sibiu, Alba-Iulia), în staţiunile de vacanţă de la mare şi la unele dintre cele mai importante festivaluri de film şi muzică din țară: Electric Castle şi Transilvania International Film Festival, Jazz in the Park (Cluj), Summer Well (Bucureşti), Bucharest International Air Show (Bucureşti), SunWaves (Mamaia) şi Liberty Parade (plaja Venus, Constanţa).
Activările Pepsi au fost vizibile prin standuri special amenajate, la care consumatorii au fost invitaţi să guste pe nevăzute două băuturi de tip cola şi să aleagă gustul care le place mai mult. Echipele Pepsi prezente la evenimente au interacţionat cu fanii şi i-au încurajat să participe la provocarea verii.
„<
Rezultatele campaniei sunt comunicate și în cel mai nou spot TV Pepsi, difuzat pe principalele staţii TV şi online. „Acceptă Marea Provocare Pepsi” este prima campanie de acest gen derulată pe piața băuturilor de tip cola din România, o categorie în care Pepsi și Coca-Cola își dispută peste 90% din vânzări. Activările desfăşurate sub umbrela „Acceptă Marea Provocare Pepsiˮ fac parte din campania globală Pepsi Challenge, lansată în România la începutul lunii aprilie 2015.