Pepsi crește prețurile anul viitor, iar consumatorii „vor accepta asta”

Pe măsură ce costurile cu materia primă, salariile și transportul produselor au crescut semnificativ în ultimul an, gigantul PepsiCo a anunțat că intenționează să majoreze prețurile de vânzare ale unor branduri precum Pepsi sau Lay's, compania fiind ferm convinsă că această măsură nu îi va deranja pe consumatori, scrie Retaildetail.eu. Pepsi crește prețurile anul viitor, iar consumatorii „vor accepta asta”

Potrivit directorului financiar al companiei, Hugh Johnston, PepsiCo va mări prețurile pentru produsele din categoriile de snacks și băuturi răcoritoare începând cu ultimul trimestru financiar al acestui an. Compania se bazează pe notorietatea brandurilor și inovații în categorie pentru a-și păstra consumatorii în ciuda prețurilor mai mari.

PepsiCo se alătură astfel altor mari producători, precum Coca-Cola sau Procter&Gamble, care au majorat deja prețurile la unele produse.

Potrivit PepsiCo, odată cu revenirea consumatorilor la birouri, consumul în afara casei se apropie din nou de nivelul din 2019. Un nou comportament de consum apare însă și anume faptul că oamenii servesc acasă micul dejun.


 

PepsiCo România investește peste 2 milioane de dolari în energie verde
PepsiCo România investește peste 2 milioane de dolari în energie verde
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță finalizarea celui mai recent proiect de energie verde prin...
Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală
Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, dezvăluie un nou logo și o identitate vizuală updatată pentru noua...
PepsiCo are un nou HR Director în regiunea Balcanilor de Est
PepsiCo are un nou HR Director în regiunea Balcanilor de Est
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță numirea Silviei Petre în funcția de HR Director PepsiCo East...
Pepsi Max își schimbă numele în Pepsi Zero
Pepsi Max își schimbă numele în Pepsi Zero
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o schimbare de nume pentru una dintre cele mai populare...
PepsiCo investește 13 mil. dolari în fabrica de băuturi răcoritoare Dragomirești
PepsiCo investește 13 mil. dolari în fabrica de băuturi răcoritoare Dragomirești
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o investiție de 13 milioane de dolari în instalarea unei...
Profitul PepsiCo, creștere de peste 70% în T2
Profitul PepsiCo, creștere de peste 70% în T2
”Putem să creștem prețurile pentru că shopperii ne vor cumpăra oricum”, afirmau la începutul anului reprezentanții PepsiCo, declarație...