Pepsi crește prețurile anul viitor, iar consumatorii „vor accepta asta”
Pe măsură ce costurile cu materia primă, salariile și transportul produselor au crescut semnificativ în ultimul an, gigantul PepsiCo a anunțat că intenționează să majoreze prețurile de vânzare ale unor branduri precum Pepsi sau Lay's, compania fiind ferm convinsă că această măsură nu îi va deranja pe consumatori, scrie Retaildetail.eu.
Potrivit directorului financiar al companiei, Hugh Johnston, PepsiCo va mări prețurile pentru produsele din categoriile de snacks și băuturi răcoritoare începând cu ultimul trimestru financiar al acestui an. Compania se bazează pe notorietatea brandurilor și inovații în categorie pentru a-și păstra consumatorii în ciuda prețurilor mai mari.
PepsiCo se alătură astfel altor mari producători, precum Coca-Cola sau Procter&Gamble, care au majorat deja prețurile la unele produse.
Potrivit PepsiCo, odată cu revenirea consumatorilor la birouri, consumul în afara casei se apropie din nou de nivelul din 2019. Un nou comportament de consum apare însă și anume faptul că oamenii servesc acasă micul dejun.