Pepsi își relansează logo-ul pentru prima oară în ultimii 15 ani

PepsiCo relansează identitatea vizuală a brandului Pepsi și prezintă un nou logo, prima modificare de acest fel din ultimii 15 ani, scrie Foodbev.com. Pepsi își relansează logo-ul pentru prima oară în ultimii 15 ani

Cu un font mult mai îndrăzneț și o imagine mai modernă a globului Pepsi, logo-ul va fi folosit în toate mediile fizice și online de vânzare, inclusiv în ambalaje. Noul logo va include și font negru pentru a se adresa consumatorilor de Pepsi fără zahăr.

”Am introdus noua identitate de brand pentru a conecta generațiile viitoare la moștenirea brandului, unind notele distinctive ale istoriei mărcii cu elemente contemporane pentru a semnaliza viziunea noastră îndrăzneața asupra a ceea ce va urma”, a spus Mauro Porcini, Chief Design Officer și Senior Vicepresident pentru PepsiCo.

Noua identitate de brand va fi lansată în America de Nord în această toamnă ca parte a aniversării de 125 de ani, iar în 2024 va avea loc implementarea la nivel global.

Citiți și: Răcoritoarele, categoria în care inflația temperează euforia consumului

Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86 de miliarde dolari în 2022, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Produsele sunt disponibile în 200 de țări și teritorii din întreaga lume.

Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală
Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, dezvăluie un nou logo și o identitate vizuală updatată pentru noua...
PepsiCo are un nou HR Director în regiunea Balcanilor de Est
PepsiCo are un nou HR Director în regiunea Balcanilor de Est
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță numirea Silviei Petre în funcția de HR Director PepsiCo East...
Pepsi Max își schimbă numele în Pepsi Zero
Pepsi Max își schimbă numele în Pepsi Zero
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o schimbare de nume pentru una dintre cele mai populare...
PepsiCo investește 13 mil. dolari în fabrica de băuturi răcoritoare Dragomirești
PepsiCo investește 13 mil. dolari în fabrica de băuturi răcoritoare Dragomirești
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o investiție de 13 milioane de dolari în instalarea unei...
Profitul PepsiCo, creștere de peste 70% în T2
Profitul PepsiCo, creștere de peste 70% în T2
”Putem să creștem prețurile pentru că shopperii ne vor cumpăra oricum”, afirmau la începutul anului reprezentanții PepsiCo, declarație...
PepsiCo, cea mai mare investiție în Marea Britanie din ultimii 25 de ani
PepsiCo, cea mai mare investiție în Marea Britanie din ultimii 25 de ani
Gigantul PepsiCo va investi peste 67 de milioane de euro în fabrica din Leicester pentru a crește capacitatea de producție, reprezentând cea mai...