Pepsi își relansează logo-ul pentru prima oară în ultimii 15 ani
PepsiCo relansează identitatea vizuală a brandului Pepsi și prezintă un nou logo, prima modificare de acest fel din ultimii 15 ani, scrie Foodbev.com.
Cu un font mult mai îndrăzneț și o imagine mai modernă a globului Pepsi, logo-ul va fi folosit în toate mediile fizice și online de vânzare, inclusiv în ambalaje. Noul logo va include și font negru pentru a se adresa consumatorilor de Pepsi fără zahăr.
”Am introdus noua identitate de brand pentru a conecta generațiile viitoare la moștenirea brandului, unind notele distinctive ale istoriei mărcii cu elemente contemporane pentru a semnaliza viziunea noastră îndrăzneața asupra a ceea ce va urma”, a spus Mauro Porcini, Chief Design Officer și Senior Vicepresident pentru PepsiCo.
Noua identitate de brand va fi lansată în America de Nord în această toamnă ca parte a aniversării de 125 de ani, iar în 2024 va avea loc implementarea la nivel global.
Citiți și: Răcoritoarele, categoria în care inflația temperează euforia consumului
Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86 de miliarde dolari în 2022, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Produsele sunt disponibile în 200 de țări și teritorii din întreaga lume.