Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, dezvăluie un nou logo și o identitate vizuală updatată pentru noua eră a brandului Pepsi.
Această transformare include un design inovator, povești noi și parteneriate noi. Cu scopul de a marca această ocazie importantă, Pepsi organizează evenimente și oferă experiențe personalizate conectate cu pasiunile variate ale fanilor și cu dorința de a trăi conform filozofiei brandului, denumită "Thirsty for More". Această filozofie sărbătorește setea pe care oamenii o au pentru ceea ce este interesant și neașteptat.
“Noul logo Pepsi nu reprezintă doar o simplă actualizare de design, este o declarație fermă a direcției pe care brandul nostru o ia într-o eră nouă. Această eră este caracterizată de dinamism, inovație și o conexiune mai profundă cu publicul nostru. În mod constant, Pepsi a fost un brand în pas cu cultura și tendințele, iar acum ne propunem să intensificăm această legătură, fiind alături de fanii noștri în explorarea pasiunilor lor. Suntem entuziasmați să lansăm noua identitate vizuală Pepsi în România și așteptăm cu nerăbdare să le oferim fanilor noștri experiențe unice și captivante”, a declarat Radu Berevoescu, General Manager & Senior Commercial Director East Balkans PepsiCo.
Brandul rămâne conectat la consumatori prin crearea de experiențe de ultimă oră bazate pe sport și muzică, valorificând tehnologia inovatoare, informații semnificative și parteneriate creative.
Logo-ul și identitatea vizuală preiau în mod atent elemente din istoria sa și încorporează elemente moderne pentru a crea un aspect care este actual și incontestabil Pepsi.
Campania dezvoltată sub conceptul “Același gust grozav într-un nou design” cu focus pe promovarea noului logo și noua identitate vizuală sunt lansate în România din 1 aprilie 2024. Planul de comunicare include un spot TV, outdoor, comunicare online și în social media, suport din partea ambasadorilor de brand, promovare în comerțul tradițional și modern și ecommerce.
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.