Brandul Laura Baldini estimează vânzări cu 25% mai mari în perioada de Black Friday

Laura Baldini, cel mai cunoscut nume de ciorapi de damă din România, a pregătit în luna noiembrie reduceri de până la 50% pentru produsele sale, incluse în campaniile de Black Friday și listate în propriul magazin online. Compania Logitrade, care dezvoltă acest brand pe piața locală, anunță promoții și pentru categoria cosmeticelor organice și vegane, o linie nouă de business. Brandul Laura Baldini estimează vânzări cu 25% mai mari în perioada de Black Friday

„Reducerile au început săptămâna aceasta și vor continua pe tot parcursul lunii noiembrie, în etape, cu produse care vor fi adăugate de la o zi la alta, astfel încât să menținem atenția publicului nostru. Odată cu diversificarea categoriilor din portofoliu și cu eficientizarea anumitor procese ale businessului, mizăm pe vânzări cu cel puțin 25% mai mari în această perioadă față de perioada similară a anului trecut. Noi am făcut și o estimare a stocurilor și suntem de părere că vom reuși să acoperim cererea din luna aceasta”, spune Laura Baldini, fondatoarea companiei.

Printre categoriile incluse în oferta de Black Friday se află și multe produse deja consacrate - precum ciorapii pentru femei „Elegante” și „Glamour” sau ciorapii blănoși și lenjeria modelatoare, cât și unele produse dedicate publicului masculin. Toate acestea sunt completate de cosmeticele realizate din ingrediente organice și vegane, listate acum în magazinul online la prețuri foarte atractive.

Estimarea antreprenoarei privind bonul mediu de cumpărături este în jur de 150 de lei pentru comenzile de ciorapi și de aproximativ 200 de lei pentru comenzile care conțin și alte tipuri de produse. „Ceea ce face ca Black Friday să fie special anul acesta este faptul că peste 60% dintre produsele listate în magazinul nostru online au reduceri, unele ajungând la 50%.

Deși categoria pe care mizăm cel mai mult e reprezentată de dresuri, totuși cred că și cosmeticele organice, lansate de curând în România, pot fi considerate „vedete” în acest sezon. Întotdeauna, Black Friday va fi un prilej foarte bun pentru a câștiga noi clienți, pe de o parte datorită prețurilor reduse, iar pe de altă parte datorită calității produselor noastre”, mai spune Laura Baldini.


Citește și Cum își securizează Laura Baldini, un business de peste opt milioane de euro, dezvoltarea pe termen lung

Instrumentele care vor face din creștere un scenariu realist pentru eMAG și în 2024
Instrumentele care vor face din creștere un scenariu realist pentru eMAG și în 2024
Pentru eMAG, 2023 a fost un an mult mai bun decât estimase, în care investițiile și proiectele din ultimii trei ani au dat roade. Previziunile...
Klarna: 91% dintre respondenții Gen Z au liste de cumpărături pentru Black Friday
Klarna: 91% dintre respondenții Gen Z au liste de cumpărături pentru Black Friday
Opt din zece români intenționează să facă achiziții în timpul Black Friday sau Black Week, arată datele unui sondaj recent realizat de...

La modul general, calitatea produselor sub brandul Laura Baldini este cunoscută nu doar în plan local, ci și internațional, compania având parteneri de business în țări precum Moldova, Slovenia, Ungaria și Bulgaria, în contextul în care exportul reprezintă aproape 10% din cifra de afaceri.

Mai mult, Logitrade investește anual între 25% și 50% din profitul obținut în anul anterior, inclusiv în dezvoltarea de produse cu proprietăți extraordinare, catalogate ca produse de nișă. Aici pot fi amintite dresurile din microfibră specială, care au o garanție de doi ani, ciorapii modelatori, foarte comozi și rezistenți sau articolele impregnate cu tratamente cosmetice.

În prezent, compania este lider pe piața de ciorapi de damă din România, realizând producția în Italia și distribuind totodată în lanțurile mari de retail. Pentru 2023, a fost estimată o cifră de afaceri similară cu cea înregistrată în 2022, de aproximativ 8 milioane de euro, însă anul viitor ar putea să aducă o creștere importantă a acestei cifre, datorată printre altele lansării unor branduri noi.

Lansată în urmă cu mai bine de două decenii, compania care dezvoltă brandul Laura Baldini a avut o cifră de afaceri de 8,1 milioane de euro în 2022, în creștere cu aproximativ 30% față de 2021. Cu sediul central în Timișoara, Logitrade a anunțat anul acesta că și-a extins portofoliul și în categoria cosmeticelor organice și vegane, promovând produse care au peste 98% ingrediente de origine naturală.


 

Cum își securizează Laura Baldini, un business de peste opt milioane de euro, dezvoltarea pe termen lung
Cum își securizează Laura Baldini, un business de peste opt milioane de euro, dezvoltarea pe termen lung
Cu o experiență de trei decenii în lumea antreprenoriatului, Laura Baldini, fondatoarea brandului cu același nume, reușește să se plieze pe...
Compania care dezvoltă brandul Laura Baldini în România intră pe segmentul cosmeticelor
Compania care dezvoltă brandul Laura Baldini în România intră pe segmentul cosmeticelor
Compania Logitrade, care dezvoltă brandul Laura Baldini de peste două decenii, și-a extins portofoliul și în categoria cosmeticelor organice și...
Ce industrii au bifat cele mai mari venituri de Black Friday
Ce industrii au bifat cele mai mari venituri de Black Friday
În weekendul 11-13 noiembrie, în care au avut loc cele mai intense campanii de Black Friday 2022, industria de beauty a bifat venituri de 195.000...
eMAG, vânzări de 644 milioane lei de Black Friday 2022. Produsele de băcănie, cele mai cumpărate
eMAG, vânzări de 644 milioane lei de Black Friday 2022. Produsele de băcănie, cele mai cumpărate
Cea de-a 12-a ediție a Black Friday la eMAG, care a avut loc pe 11 noiembrie 2022, a adus peste 560.000 de clienți care au dorit să profite de...