Brandul Carlsberg a bifat vânzări mai mari cu 21% în 2017
Carlsberg, brandul de bere super premium aflat în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a înregistrat o rată de creștere a vânzărilor din România de 21% în 2017 față de 2016. Rezultatul aduce cu sine o apreciere a cotei de piață a Carlsberg în categoria super premium.
Carlsberg marchează astfel a doua rată anuală de creștere de două cifre obținută în ani consecutivi, după ce volumele anuale de vânzări ale brandului la nivelul pieței locale s-au majorat cu 38% în 2017 în comparație cu rezultatele din 2015.
Creșterea Carlsberg pe piața locală vine în contextul unei serii de investiții realizate de URBB în anul 2017, ce au vizat atât mărirea capacității de producție a fabricii din Pantelimon, cât și diversificarea portofoliului cu produse și soluții inovatoare.
Brandul Carlsberg a fost lansat pe piaţa din România în anul 2001. Portofoliul URBB mai include branduri precum Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, cidrul Somersby şi Granini. Compania a întregistrat în perioada ianuarie – noiembrie o creștere de 12% a afacerilor, până la 650 de milioane lei (brut), comparativ cu aceeași perioadă din 2016, rezultat susținut în special de investițiile în capacitatea de producție.