Carlsberg investește 40 milioane euro în businessul din Ucraina
Grupul danez Carlsberg a anunțat că va investi în businessul din Ucraina 40 de milioane de euro pe parcursul acestui an, scrie Esmmagazine.com.
Compania a investit într-o nouă linie de producție în fabrica din Kiev prin care capacitatea va crește cu 80%. Carlsberg a intrat pe piața din Ucraina în anul 1996 și este de atunci unul dintre cei mai importanți investitori străini din FMCG-ul ucrainean. Valoarea totală a investițiilor realizate de companie în Ucraina depășește un miliard de euro.
Citiți și: Piața berii din România s-a întors în 2022 la volumele înregistrate cu șase ani în urmă
Carlsberg Breweries a aniversat, în 2022, 175 de ani de activitate inovatoare și de pionierat în domeniul berii. Progresul continuu face parte din ADN-ul brandului, a cărui călătorie inițiată de fondatorul Carlsberg, J.C. Jacobsen, în anul 1847, a avut drept scop primordial perfecționarea artei berăritului și revoluționarea industriei mondiale a berii. Tuborg România este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție greenfield. Tuborg România are un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Carlsberg, SKOL Original, Holsten, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen, Kronenbourg 1664 Blanc, Bucur, Somersby, precum şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.