Barilla investește 2 milioane de euro în pâine organică

Barilla, grupul italian lider de piață în industria pastelor făinoase, continuă investițiile în Franța și alocă 2 milioane de euro pentru dezvoltarea mărcii de pâine organică Harry’s. Barilla investește 2 milioane de euro în pâine organică

În ultimii patru ani, grupul a alocat un buget de aproape 80 de milioane de euro în cele cinci fabrici de panificație.

Cele 2 milioane de euro vor fi alocate, în perioada 2018-2019, pentru dezvoltarea producției de pâine ecologică în fabrica companiei din Onnaing, Franța. Investiția include construirea unui depozit de stocare, achiziționarea de silozuri noi și noi mașini de ambalat.

Brandul de pâine Harry’s are o istorie de 45 de ani pe piața din Franța, fiind achiziționat de Barilla Franța în 2003. Producția de pâine Harry’s se desfășoară doar pe teritoriul Franței, unde compania are cinci fabrici de producție. Tot pe plan local, brandul este lider de piață, cu peste 216 milioane de pâini și produse de panificație vândute în 2016.

O categorie care face upgrade de la tradiționala franzelă la artizanal. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
O categorie care face upgrade de la tradiționala franzelă la artizanal
Piața de panificație din România traversează o perioadă de transformare accelerată, în care volumele scad, în timp ce exigențele...
Viorel Ognean, Lantmännen Unibake: Perseverența în proiectul de 100 de milioane de euro ne-a adus succesul. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Viorel Ognean, Lantmännen Unibake: Perseverența ne-a adus succesul
La patru ani de la demararea investiției de 100 milioane de euro în România, Lantmännen Unibake este pregătit să culeagă roadele. Cu trei...
Carrefour lansează un portofoliu de pâini de specialitate împreună cu parteneri locali. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour lansează un portofoliu de pâini de specialitate împreună cu parteneri locali
Carrefour România își consolidează portofoliul de panificație și creează un segment dedicat pâinilor de specialitate și produselor de...
Ionut Ilie Director General Bimbo Romania
Dublarea businessului, ținta Bimbo România pentru următorii cinci ani
Creștere, inovație și sustenabilitate – acestea sunt cuvintele-cheie care definesc strategia Bimbo România. Ținta pentru următorii cinci ani?...
Pâinea albă, alimentul nelipsit de pe masa consumatorilor români
Pâinea albă, alimentul nelipsit de pe masa consumatorilor români
Recunoscuți drept cei mai mari consumatori de pâine la nivelul Uniunii Europene, românii nu și-au schimbat obiceiurile pe parcursul pandemiei,...
cora, 500.000 de pâini vândute lunar în România
cora, 500.000 de pâini vândute lunar în România
Retailerul cora vinde lunar 500.000 de pâini în cele 10 hypermarketuri pe care le operează pe piața locală, potrivit informațiilor transmise...