Avincis vrea afaceri mai mari cu până la 15% în acest an

Producătorul de vinuri Avincis, unul dintre cei mai importanți jucători din industria locală de profil, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 5,2 milioane de lei și își propune pentru 2018 un avans de 10-15%, a declarat pentru Progresiv Andreea Micu, cea care conduce businessul. Avincis vrea afaceri mai mari cu până la 15% în acest an

„Rezultatul anului 2017 este apropiat de cel bugetat. Provocarea noastră în fiecare an este să echilibrăm veniturile cu cheltuielile operaționale, investind în extinderea rețelei de distribuţie dar şi  venind din spate cu amortizarea investiţiei iniţiale semnificative, cheia calităţii excepţionale a vinului nostru. În prima jumătate a anului, am fost nevoiți sa facem față unei situații, care de altfel a avut impact asupra mai multor domenii viticole: înghețul din luna aprilie. Din fericire, după un prim moment de emoție cu privirea la gravitatea consecințelor, am tras concluzia că acest fenomen natural a afectat puține suprafețe viticole ale domeniului Vila Dobrușa, unde se află crama Avincis”, a detaliat Andreea Micu.

O altă provocare a anului 2017 a fost aceea de a consolida și de a extinde rețeaua de retail, zonă în care compania a intrat recent, odată cu lansarea gamei de vinuri dedicate exclusiv acestui segment – Vila Dobrușa. În prezent, vinurile sunt listate în rețelele Auchan, Carrefour, Real – Arad și Oradea, Mega Image. Această zonă va reprezenta o prioritate și pentru 2018, mai spune Andreea Micu.

Un alt proiect în derulare este acela de modernizare a cramei, prin realizarea unor noi achiziții, ca urmare a măririi suprafețelor viticole aflate pe rod. Valoarea proiectelor (modernizare cramă, amenajare peisagistică) este de aproximativ 100.000 euro în acest an.

În ceea ce privește avansul de 10-15% pentru afacerile Avincis din acest an, Andreea Micu susține că direcțiile care vor susține creșterea vor fi în continuare dezvoltarea segmentului HoReCa prin brandurile Avincis și Domnul de Rouă, retailul (Vila Dobrușa) și consolidarea serviciilor oenoturistice.
 

Ciprian Roșca, Cramele Recaș: 2024 va fi ultimul an în care vom merge cu pași mici
Ciprian Roșca, Cramele Recaș: 2024 va fi ultimul an în care vom merge cu pași mici
Provocările par să fi devenit o tradiție a ultimilor ani, astfel încât 2024 nu putea face excepție de la regulă. Intrarea în vigoare a SGR...
Cum vrea Carrefour să pună România pe harta europeană a vinurilor
Cum vrea Carrefour să pună România pe harta europeană a vinurilor
La trei ani de la lansarea programului Deschidem Vinul Românesc și o investiție de ordinul milioanelor de lei, Carrefour mai face un pas pentru...
2022, un an de reașezare pentru piața locală de vinuri
2022, un an de reașezare pentru piața locală de vinuri
După doi ani în care retailul a condus creșterea în categoria de vin, marea provocare pentru producători este să mențină trendul ascendent...
Vânzările Avincis vor crește cu circa 20% în acest an
Vânzările Avincis vor crește cu circa 20% în acest an
Deși vânzările din primele trei luni ale anului au fost mai scăzute din cauza contextului pandemic, situația s-a echilibrat odată cu relaxarea...
Avincis vrea afaceri mai mari cu până la 15% în acest an
Avincis vrea afaceri mai mari cu până la 15% în acest an
Producătorul de vinuri Avincis, unul dintre cei mai importanți jucători din industria locală de profil, a încheiat anul trecut cu o cifră de...
Din experiența Avincis la export: China este o piață dificilă
Din experiența Avincis la export: China este o piață dificilă
Avincis, unul dintre cei mai importanți producători locali din industria vinului, exportă 15-20% din producția cramei din Drăgășani, cele mai...