Acționarii Apemin Zizin investesc într-un business nou

Laura și Laurențiu Lazăr, acționarii majoritari ai companiei Apemin Zizin, îmbuteliatorul brandului de apă minerală Zizin, au dezvoltat un nou proiect de business, centrul DermaCare Clinique. Inaugurată în primăvara acestui ani, în urma unei investiții de 500.000 de euro, clinica este un centru de îngrijire a pielii. Acționarii Apemin Zizin investesc într-un business nou

Situată pe strada Lt. Petre Linteș nr. 1, în București, DermaCare pune la dispoziția clienților proceduri menite să îmbunătățească condiția pielii, asigurând, în același timp, o senzație de confort și relaxare. Pachetul de servicii oferit de clinică este divers și acoperă mai multe nevoi: cosmetică (tratamente faciale cu aparatură, dar și cu produse cosmetice profesionale), terapii corporale (tratamente de remodelare corporală, împachetări corporale), dar și proceduri de epilare progresiv definitivă. 

„Ideea acestui proiect a pornit din experiență proprie. În vâltoarea activităților zilnice, atât femeile, cât și bărbații, acordă prea puțin timp imaginii lor. Astfel, am dezvoltat conceptul DermaCare Clinique, un centru de îngrijire a pielii cu un ambient deosebit, cu echipamente de ultimă generație și profesioniști cu experiență. Venim cu o viziune nouă pe care vrem să o transmitem clienților noștri, așa cum sloganul nostru o arată: Imaginea ta contează. Meriți mai mult!”, a declarat Laura Lazăr, CEO DermaCare Clinique (foto).

Laura şi Laurenţiu Lazăr au preluat pachetul majoritar al Apemin Zizin în 1997, la şase ani după ce societatea a fost înfiinţată. Compania a închieiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 52 de milioane de lei, în creştere cu 7,5% faţă de anul precedent, conform datelor raportate la Ministerul Finanțelor. Profitul net al îmbuteliatorului s-a situat la aproape 2,8 milioane de lei, dublu faţă de nivelul raportat în naul 2014.  

Mihai Neagu, Perla Harghitei și Tușnad: „Nu decelerăm ritmul de creștere, dar nici eforturile și nici acțiunile”
Mihai Neagu, Perla Harghitei și Tușnad: „Nu decelerăm ritmul de creștere, dar nici eforturile și nici acțiunile”
Cu toate că măsurile legislative și transmiterea lor într-un mod mai puțin transparent îngreunează la scenă deschisă toată activitatea...
Brandul Laura Baldini estimează vânzări cu 25% mai mari în perioada de Black Friday
Brandul Laura Baldini estimează vânzări cu 25% mai mari în perioada de Black Friday
Laura Baldini, cel mai cunoscut nume de ciorapi de damă din România, a pregătit în luna noiembrie reduceri de până la 50% pentru produsele...
Mihai Neagu, numit Director General al Perla Harghitei și Apemin Tușnad
Mihai Neagu, numit Director General al Perla Harghitei și Apemin Tușnad
Grupul de companii Perla Harghitei și Apemin Tușnad, unul dintre cei mai mari producători de apă minerală naturală din România, l-a numit pe...
Compania care dezvoltă brandul Laura Baldini în România intră pe segmentul cosmeticelor
Compania care dezvoltă brandul Laura Baldini în România intră pe segmentul cosmeticelor
Compania Logitrade, care dezvoltă brandul Laura Baldini de peste două decenii, și-a extins portofoliul și în categoria cosmeticelor organice și...
Anduranță cu amprentă locală: cum au trecut businessurile românești proba timpului
Anduranță cu amprentă locală: cum au trecut businessurile românești proba timpului
Multe dintre companiile românești, care acum se regăsesc în topurile marilor businessuri, au avut un început timid, reușind însă de-a lungul...
Acționarii Apemin Zizin investesc într-un business nou
Acționarii Apemin Zizin investesc într-un business nou
Laura și Laurențiu Lazăr, acționarii majoritari ai companiei Apemin Zizin, îmbuteliatorul brandului de apă minerală Zizin, au dezvoltat un...