Danone bifează în T4 cel mai mare avans al vânzărilor din ultimii șapte ani

Gigantul francez Danone a raportat în ultimul trimestru al anului trecut cel mai mare avans al vânzărilor din ultimii șapte ani pe fondul unor creșteri record de prețuri, scrie Retaildetail.eu. Danone bifează în T4 cel mai mare avans al vânzărilor din ultimii șapte ani

Veniturile au crescut în perioada analizată cu 10,9%, evoluția bazându-se pe cele mai puternice majorări de preț operate de cel mai mare producător de iaurturi la nivel mondial din 2014 până în prezent.

Vânzările au crescut la nivelul anului trecut cu 2,8% până la 24,2 miliarde de euro, susținute de evoluția brandurilor de apă (Evian și Volvic), care au avansat cu 7,2%, în timp ce lactatele și produsele plant-based au bifat o majorare de 3,7%. Profitul net a scăzut ușor, la 1,92 miliarde de euro.

În schimb, amenințarea inflației va persista și anul acesta, costurile urmând să crească între 10 și 15%, ceea ce va atrage noi majorări de prețuri.

Adrian Pascu preia funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est
Adrian Pascu preia funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est
Danone România anunță numirea lui Adrian Valentin Pascu în funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est, începând cu data de...
Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 1,099 miliarde de lei, în creștere cu 17,8% față de 2022 și o rată de...
Danone primește undă verde pentru vânzarea businessului din Rusia
Danone primește undă verde pentru vânzarea businessului din Rusia
Gigantul francez Danone a obținut aprobarea autorităților din Rusia pentru vânzarea operațiunilor din această țară. În urma acestei...
Piața FMCG, prinsă în vârtejul luptei cu inflația
Piața FMCG, prinsă în vârtejul luptei cu inflația
Deși un an al schimbărilor, 2023 a fost marcat de reducerea inflației, generând astfel o redresare a vânzărilor FMCG. Concret, vorbim despre un...
Anca Miron, Danone: Preocuparea pentru sănătate persistă, chiar și în contextul actual al presiunii financiare asupra gospodăriilor
Anca Miron, Danone: Preocuparea pentru sănătate persistă, chiar și în contextul actual al presiunii financiare asupra gospodăriilor
După o creștere de 34% în 2022, Danone România mizează în acest an pe diversitatea portofoliului, acesta reprezentând un atu real, în...
Danone, în linie dreaptă spre creșterea profitabilă după rezultatele din 2022
Danone, în linie dreaptă spre creșterea profitabilă după rezultatele din 2022
Producătorul francez Danone culege primele roade ale planului său de redresare a creșterii 2023/2024, lansat în urmă cu mai puțin de un an....