FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Chef Adrian Hădean intră în retail cu specialități din carne

Chef Adrian Hădean intră în retail cu specialități din carne

Adrian Hădean a lansat o gamă de produse MEATic BBq box dedicată retailului ca răspuns la efectele pandemiei asupra pieței HoReCa. Gama include coaste de porc, ciolan și jumătăți de pui copt și afumat.

„Odată închiși de vremuri, am mutat producția din restaurant în fabrica Radic de la Pitești. Cu ajutorul oamenilor de acolo am reușit să trecem peste cea mai neagră parte a acestei pandemii, gătind și livrând mii de porții de ciolan, coaste, pui, ruladă sau ceafă de porc, mâncare bună, coaptă la temperatură joasă și afumată, condimentată omenește, cu gândul că putem oferi doar mâncarea pe care o mâncăm și noi, și familiile noastre. Așa a apărut linia asta, MEATic BBq box, pe care o puteți găsi de acum și în magazinele Mega Image, lucru care pe noi ne ajută mult, iar pe voi vă scutește de comenzi, curieri, plăți online și așteptare”, spune Adi Hădean.

În acest moment, sunt 33 de locații Mega Image în care sunt listate noile sortimente, majoritatea din București.

„Chiar dacă tehnologia a avansat și ingredientele nu-s tot acelea, felul în care gătim nu s-a schimbat prea mult. În restaurantul MEATic, închis de pandemie, făceam întocmai, și era bine”, adaugă Chef Hădean.

Nu este prima decizie de acest fel care vizează extinderea în retail. În primăvara acestui an, Moșia Corbeanca intra în retail cu prima gamă de produse pe bază de carne gătită la sous vide. Sub brandul Fezandate de Moșie sunt comercializate cinci tipuri de produse: piept de pui, pulpă de pui, mușchiuleț de porc și ceafă de porc gătite prin metoda sous vide, dar și coaste de porc afumate și coapte, unul dintre cele mai apreciate preparate oferite de Moșia Corbeanca. Materia primă pentru aceste produse vine exclusiv din ferme românești.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content