Carrefour testează piața de turism

Retailerul francez Carrefour va începe să vândă în curând pachete turistice clienților din Belgia, după ce și alte lanțuri de magazine precum Leclerc și Lidl oferă acest serviciu, scrie Retaildetail.eu. Carrefour testează piața de turism

Pachetele turistice pot fi achiziționate atât în magazine, cât și online. Spre exemplu, peste un milion de francezi aleg acest serviciu în fiecare an, cumpărând vacanțe direct din magazin.

Potrivit experților în retail, supermarketurile se transformă în platforme, care pe lângă mâncare comercializează și alte servicii precum credite sau telefoane mobile. “Supermarketurile se numără printre puținele locuri încă frecventate de un număr mare de oameni.

Chiar și în aceste timpuri majoritar online există oameni care merg în magazine pentru a-și alimenta frigiderele. Prin urmare, este mediul ideal pentru a vinde și alte lucruri”, spune Jorg Snoeck, expert în retail.

Succesul nu vine neapărat la pachet. Spre exemplu, Colruyt a încercat să vândă la un moment dat autoturisme în parteneriat cu dealerul belgian Cardoen. De asemenea, Delhaize și-a extins vara trecută oferta de produse cu aproximativ 30 de articole populare marca Decathlon.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
De la câteva rețele de retail modern în 1999, IKA a ajuns în prezent la borna 4.750. Chiar dacă industria a făcut în mod constant slalom...
Carrefour și Bringo lansează Pachetul cu Dor pentru românii din diaspora
Carrefour și Bringo lansează Pachetul cu Dor pentru românii din diaspora
În luna aprilie, Carrefour România și Bringo lansează „Pachetul cu Dor” și invită românii de pretutindeni să-i surprindă pe cei dragi...
Cora renunță la 250 de angajați
Cora renunță la 250 de angajați
Retailerul belgian Cora va renunța la unul din opt angajați, în condițiile în care compania mai operează încă șapte magazine în Belgia,...
2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...