Edițiile revistei Progresiv, pagina 7

Progresiv Nr. 248
Pandemia va impulsiona pe termen lung întregul sector de CSR și sustenabilitate, în contextul în care tot mai mulți jucători din retail și FMCG vor conștientiza cât de important este echilibrul delicat între un business profitabil și o relație armonioasă cu stakeholderii.

Progresiv Nr. 247
Cele mai recente date INS arată că în luna mai, adică cea de final a stării de urgență, vânzările de alimente și băuturi au crescut cu 5,2%, în vreme ce vânzările produselor nealimentare au scăzut cu 5,2%.

Progresiv Nr. 246
Cum va arăta noua normalitate? Pentru unii consumatori, mersul la cumpărături va dispărea din rutina zilnică. Ce este sigur e că e-commerce-ul își va menține trendul ascendent.

Progresiv Nr. 245
În industria noastră, criza actuală este despre oameni și despre cum îți asiguri disponibilitatea forței de muncă, dar și despre gestionarea emoțiilor angajaților provocate de temeri și nesiguranță.
Progresiv recomandă:

Waterdrop lansează mocktailuri fără alcool, inspirate de noile obiceiuri de consum

Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții

Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări

Când devine profitabilă achiziția unui RVM

Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje

Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR

Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024

Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership

Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români

Progresiv Nr. 244
Luna martie ne-a arătat, din păcate, adevărata față a crizei: Europa lovită din plin, statistici din ce în ce mai alarmante despre răspândirea necontrolată a coronavirusului și numărul de victime umane, impactul devastator asupra businessului, certitudinea recesiunii globale în 2020.

Progresiv Nr. 243
„Disruption” – un termen folosit intensiv de câțiva ani pentru a caracteriza dinamica pieței de bunuri de consum. Anul 2020 ne-a adus o nouă față a acestui „disruption”: coronavirusul.

