Vincon lansează trei game noi de vinuri
Producătorul de vinuri Vincon Vrancea a lansat la începutul acestui an trei noi game de vinuri destinate segmentelor mainstream (mediu de preț), premium și super-premium, destinate pieței de retail, dar și segmentului HoReCa.
Pe segmentul mainstream, Vincon a lansat gama Două Vorbe, disponibilă la sticlă de 0,75 litri în cinci sortimente care vor fi destinate pieței de retail. Imaginea vinurilor Două Vorbe este actorul Florin Persic, care apare și pe eticheta sticlelor de vin. Imagine de pe etichetă, unde Florin Piersic este dedublat, în ipostaze conversaționale diferite, subliniază poveștile îndelungi la pahar.
Gama Două Vorbe acoperă toate tipurile de vin - sec și demisec, până la dulce și demidulce. Soiurile alese sunt albe (Chardonnay, Fetească Regală, Tămâioasă Românească & Fetească Regală), roze (Busuioacă de Bohotin) și roșii (Cabernet Sauvignon și Pinot Noir). ”Vrem ca această gamă să ne aducă volume de vânzări”, a declarat Luchi Georgescu, administratorul companiei.
Ca urmare a creșterii importanței vinurilor rosé pe piața românească, Vincon a lansat, pe segmentul premium, gama Dolce Farniente, dedicată acestor tipuri de vinuri, are este disponibilă în două variante – rosé simplu și Busuioacă de Bohotin.
De asemenea, pe segmentul super-premium, producătorul a lansat Mirabilis Machina, care va fi produs în fiecare an dintrun soi diferit de struguri, selecția fiind făcută în funcție de calitatea strugurilor din anul respectiv. Anul acesta vinul Mirabilis Machina este din soiul Fetească Neagră, medaliată cu aur la Bordeaux, și este disponibil într-o ediție limitată de 5.000 de sticle. Gama este destinată segmentului HoReCa și retailului specializat.
Vincon Vrancea este, alături de Murfatlar România, Jidvei și Cotnari, unul dintre cei mai importanți producători de vinuri din România. Pe lângă vinuri, compania mai produce și băuturi alcoolice distilate.