Specialitățile de ciocolată Ferrero s-au întors la raft

Ferrero România, filiala locală a grupului italian cu acelaşi nume, readuce pe piață la începutul toamnei specialitățile Ferrero Rocher, Mon Chéri și Pocket Coffee. Specialitățile de ciocolată Ferrero s-au întors la raft

”În mod unic în industrie, în fiecare vară, dar la o dată diferită în fiecare an, determinată de temperaturile ridicate, Ferrero retrage din procesul de distribuție către magazine specialitățile sale de ciocolată; căldura este inamicul ciocolatei și ar putea dăuna calității extraordinare a acestor produse, ca atare, Ferrero urmărește să ofere întotdeauna consumatorilor săi cea mai bună experiență a gustului, chiar și cu prețul unui număr mai mic de produse oferite spre vânzare. Acesta este motivul pentru care vara specialitățile de ciocolată Ferrero nu sunt disponibile la vânzare”, se arată în comunicatul transmis de companie.

Pe parcursul anului, grupul Ferrero colaborează cu aproximativ 1.011 degustători care analizează textura, aroma și gustul individual al specialităților. Ferrero Rocher, de exemplu, este supus la peste 18.536 de degustări pe sezon. Toate acestea, alături de decizia de a păstra specialitățile de ciocolată pe rafturi mai puțin timp decât competitorii săi, vin ca o garanție a prospețimii și calității produselor.


 

Alexandrion Group aduce pe piața locală Glenfiddich Grand Cru
Alexandrion Group aduce pe piața locală Glenfiddich Grand Cru
Alexandrion Group a lansat pe piața românească Glenfiddich Grand Cru, un single malt în ediție limitată, maturat timp de 23 de ani în butoaie...
Mixuri de fructe de la Milupa
Mixuri de fructe de la Milupa
Părinţii au acum un nou aliat: Mixul de Fructe de la Milupa, în 5 combinaţii de gusturi savuroase. Mixurile de Fructe de la Milupa fără zahăr...
URBB lansează berea românească Bucur
URBB lansează berea românească Bucur
Bucur – bere de bulevard este o bere de calitate, poziționată în segmentul super premium, care îmbină cu eleganță tradiția și...
Farmec relansează gama Gerovital Plant
Farmec relansează gama Gerovital Plant
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital Plant aducând îmbunătățiri aduse formulei, designului și...
Primola Dulce versus Sărat
Primola Dulce versus Sărat
Kandia Dulce lansează două noi sortimente în ediție limitată sub brandul Primola: tablete într-o combinație surprinzătoare de două creme...
Zuzu Fit își extinde portofoliul
Zuzu Fit își extinde portofoliul
Zuzu Fit, brand aflat în portofoliul Albalact, lansează trei produse noi pe piața din România: lapte, iaurt și batoane proteice. Noile produse...