URBB lansează berea românească Bucur
Bucur – bere de bulevard este o bere de calitate, poziționată în segmentul super premium, care îmbină cu eleganță tradiția și modernitatea, fiind inspirată de vechile rețete românești de bere, la care s-au adăugat inovații în ingrediente și tehnologie.
Bucur – bere de bulevard este disponibilă la nivel național, în HoReCa și retail, în variantele de sticlă nereturnabilă de 0,35l și draught pentru berea blondă, și la sticlă de 0,35l nereturnabilă pentru berea brună. Bucur blondă este o bere de un auriu intens, cu un conținut de alcool de 5%, care combină trei tipuri de hamei, ceea ce îi conferă o aromă florală distinctă și echilibrată, cu nuanțe de mentă și pin verde. Gustul ușor amărui va satisfice până și pe cei mai experimentați și sofisticați consumatori. Bucur brună este o bere brun-roșcată, cu nuanțe arămii, ce combină trei tipuri speciale de malț care îi conferă o aromă intensă și catifelată de caramel, cu note picante și senzuale de piper negru. Berea are un conținut de alcool de 6.5%.
„Când ne gândim la Bucureștiul secolului XIX sau chiar și la începutul secolului XX, ne imaginăm trăsuri, plimbări pe Calea Victoriei, domni și doamne elegante, care se opresc, poate, la o terasă pentru un pahar de bere. Aceasta este atmosfera pe care ne-am dorit să o recreăm cu ajutorul berii Bucur, un brand care readuce poveștile și atmosfera Bucureștiului de altădată și care își merită locul în paharele românilor din prezent. Bucur – bere de bulevard a fost foarte bine primită în rândul consumatorilor care au servit berea în locațiile HoReCa. Acest lucru ne-a determinat să aducem brandul Bucur și mai aproape de consumatori și să îl lansăm într-o variantă unică, la sticlă de 0,35l”, a spus Paul Markovits, Vicepreședinte Marketing, URBB.
URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piața locală și are în portofoliu branduri precum Tuborg, Carlsberg, Holsten, SKOL, Guinness, cidrul Somersby și sucul Granini. Potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor, URBB a raport în 2018 un profit net de peste 20 de milioane de lei după ce 2017 a fost încheiat cu o pierdere netă de 2,79 milioane lei.
![Farmec relansează gama Gerovital Plant](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/09/gerovital-plant-002-400x250.jpg)
![Primola Dulce versus Sărat](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/09/primola_banana_si_unt_arahide_89g_packshot_2019-400x250.png)
![Zuzu Fit își extinde portofoliul](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/09/picture1-400x250.png)
![Mega Image lansează marca proprie „Bun de Tot”](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/09/bun_de_tot_pulpe_pui_inferioare_cu_os-400x250.jpg)
![Unilever lansează o gamă de produse de curățenie prietenoase cu mediul](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/09/cif_nature-400x250.jpeg)
![Unilever lansează brandul Love Beauty & Planet](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/08/love_beauty_planet_kv_1-400x250.jpg)