URBB lansează berea românească Bucur

Bucur – bere de bulevard este o bere de calitate, poziționată în segmentul super premium, care îmbină cu eleganță tradiția și modernitatea, fiind inspirată de vechile rețete românești de bere, la care s-au adăugat inovații în ingrediente și tehnologie. URBB lansează berea românească Bucur

Bucur – bere de bulevard este disponibilă la nivel național, în HoReCa și retail, în variantele de sticlă nereturnabilă de 0,35l și draught pentru berea blondă, și la sticlă de 0,35l nereturnabilă pentru berea brună. Bucur blondă este o bere de un auriu intens, cu un conținut de alcool de 5%, care combină trei tipuri de hamei, ceea ce îi conferă o aromă florală distinctă și echilibrată, cu nuanțe de mentă și pin verde. Gustul ușor amărui va satisfice până și pe cei mai experimentați și sofisticați consumatori. Bucur brună este o bere brun-roșcată, cu nuanțe arămii, ce combină trei tipuri speciale de malț care îi conferă o aromă intensă și catifelată de caramel, cu note picante și senzuale de piper negru. Berea are un conținut de alcool de 6.5%.

„Când ne gândim la Bucureștiul secolului XIX sau chiar și la începutul secolului XX, ne imaginăm trăsuri, plimbări pe Calea Victoriei, domni și doamne elegante, care se opresc, poate, la o terasă pentru un pahar de bere. Aceasta este atmosfera pe care ne-am dorit să o recreăm cu ajutorul berii Bucur, un brand care readuce poveștile și atmosfera Bucureștiului de altădată și care își merită locul în paharele românilor din prezent. Bucur – bere de bulevard a fost foarte bine primită în rândul consumatorilor care au servit berea în locațiile HoReCa. Acest lucru ne-a determinat să aducem brandul Bucur și mai aproape de consumatori și să îl lansăm într-o variantă unică, la sticlă de 0,35l”, a spus Paul Markovits, Vicepreședinte Marketing, URBB.

URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piața locală și are în portofoliu branduri precum Tuborg, Carlsberg, Holsten, SKOL, Guinness, cidrul Somersby și sucul Granini. Potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor, URBB a raport în 2018 un profit net de peste 20 de milioane de lei după ce 2017 a fost încheiat cu o pierdere netă de 2,79 milioane lei.

Farmec relansează gama Gerovital Plant
Farmec relansează gama Gerovital Plant
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital Plant aducând îmbunătățiri aduse formulei, designului și...
Primola Dulce versus Sărat
Primola Dulce versus Sărat
Kandia Dulce lansează două noi sortimente în ediție limitată sub brandul Primola: tablete într-o combinație surprinzătoare de două creme...
Zuzu Fit își extinde portofoliul
Zuzu Fit își extinde portofoliul
Zuzu Fit, brand aflat în portofoliul Albalact, lansează trei produse noi pe piața din România: lapte, iaurt și batoane proteice. Noile produse...
Mega Image lansează marca proprie „Bun de Tot”
Mega Image lansează marca proprie „Bun de Tot”
Mega Image continuă să își inspire clienții să aibă un stil de viață sănătos și lansează „Bun de Tot”, o nouă marcă proprie care...
Unilever lansează o gamă de produse de curățenie prietenoase cu mediul
Unilever lansează o gamă de produse de curățenie prietenoase cu mediul
Nature’s Recipe este prima gamă de sprayuri Cif realizată din materiale 100% naturale, ce asigură o curățare în profunzime a suprafețelor....
 Unilever lansează brandul Love Beauty & Planet
Unilever lansează brandul Love Beauty & Planet
Unilever își extinde portofoliul de îngrijire personală prin lansarea, în România, a brandului Love Beauty & Planet, care se concentrează pe...