Zuzu Fit își extinde portofoliul

Zuzu Fit, brand aflat în portofoliul Albalact, lansează trei produse noi pe piața din România: lapte, iaurt și batoane proteice. Noile produse bogate în proteine au fost special create pentru persoanele care au o viață activă. Proteinele ajută la creșterea masei musculare și a rezistenței la efort, timp în care facilitează o ușoară recuperare post-antrenament. Astfel Zuzu Fit devine partenerul perfect, atât pentru sportivii amatori, cât și pentru cei profesioniști. Toate produsele din gama Zuzu Fit sunt bogate în proteine și au un conținut redus de grăsimi și de zahăr. Zuzu Fit își extinde portofoliul

Laptele este disponibil în două variante: cu gust de vanilie sau cu gust de ciocolată și are 30 de grame de proteine. Iaurtul de băut are un conținut de 20 de grame de proteine/porție și poate fi achiziționat într-una dintre cele două variante: căpșuni și fructe roșii sau ghimbir și fructe tropicale. Batoanele au un conținut de 9 grame de proteine/porție și sunt disponibile în două sortimente: ciocolată albă și aromă de căpșuni sau ciocolată și aromă de mentă.

Mega Image lansează marca proprie „Bun de Tot”
Mega Image lansează marca proprie „Bun de Tot”
Mega Image continuă să își inspire clienții să aibă un stil de viață sănătos și lansează „Bun de Tot”, o nouă marcă proprie care...
Unilever lansează o gamă de produse de curățenie prietenoase cu mediul
Unilever lansează o gamă de produse de curățenie prietenoase cu mediul
Nature’s Recipe este prima gamă de sprayuri Cif realizată din materiale 100% naturale, ce asigură o curățare în profunzime a suprafețelor....
 Unilever lansează brandul Love Beauty & Planet
Unilever lansează brandul Love Beauty & Planet
Unilever își extinde portofoliul de îngrijire personală prin lansarea, în România, a brandului Love Beauty & Planet, care se concentrează pe...
Olympus lansează iaurtul bio cu specific grecesc pe piața din România
Olympus lansează iaurtul bio cu specific grecesc pe piața din România
Olympus, unul dintre cei mai importanți jucători din industria locală a lactatelor, a lansat primul iaurt bio cu specific grecesc de pe piața...
Henkel relansează gama Silan Suprême
Henkel relansează gama Silan Suprême
Henkel, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală a bunurilor de larg consum, relansează gama de balsam de rufe cu parfumuri...
Sole Mizo aduce două produse noi pe piața locală
Sole Mizo aduce două produse noi pe piața locală
Distribuitorul de lactate Sole Mizo România își extinde portofoliul de produse cu două sortimente noi: Mizo Amestec Tartinabil Clasic și Mizo...