Oreo își extinde portofoliul
Oreo, unul dintre cele mai iubite branduri de biscuiți din România, aduce pe piață două produse noi: Oreo Powder (pudră) și Oreo Crumbs (bucățele). Făcute din biscuiți Oreo, ambele variante sunt ideale pentru prepararea de deserturi sau gustări delicioase. Produsele sunt disponibile în ambalaj de 300g.
Lansarea celor două produse va fi susținută prin reclamă TV, execuții în magazine, sampling outdoor și în magazine, dar și prin inserturi în reviste.
Oreo este distribuit pe piața locală de Mondelēz România. Producătorul are în portofoliu și alte branduri puternice precum Milka, Tuc sau Barni. Potrivit celor mai recente date financiare disponibile, Mondelēz România a raportat pentru anul 2017 o cifră de afaceri de 501,5 milioane de lei și un profit de 401.836 lei.
![Metro continuă programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/08/pcl-metro_0-400x250.jpg)
![Loja Fructelor lansează Sloop Fresh Love](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/08/pcl-sloop-400x250.jpg)
![URBB își extinde portofoliul de beri speciale cu Weihenstephaner Vitus](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/07/bere_0-400x250.jpg)
![O nouă identitate vizuală pentru Vinarsul Brâncoveanu](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/07/brancoveanu_nou2-400x250.jpg)
![“Vin prietenii la tine”, noua gamă de produse proaspete de la Fragedo](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/07/transavia-400x250.jpg)
![Sortimente noi de iaurt cu mix de cereale, semințe și fructe confiate, de la Activia](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/07/activia-ok-400x250.jpg)