Loja Fructelor lansează Sloop Fresh Love

Brandul Sloop, lider în piața de băuturi 100% NFC (not from concentrate), își extinde portofoliul cu o nouă gamă, Fresh Love, ce cuprinde fructe și legume ready-to-eat. Aceasta conține 5 sortimente: Cocos, Rodie, Ananas, Măr/Strugure, sticksuri de morcovi. Loja Fructelor lansează Sloop Fresh Love

„Încă de la început am făcut eforturi în a inova, oferind consumatorilor modalități cât mai diverse de a se bucura de produse sănătoase din ingrediente naturale ce le oferă beneficii pentru sănătate. Pe lângă portofoliul actual, cel de sucuri și smuti-uri 100% naturale ce nu provin din concentrat de fruct, am ales să jucăm pe piață și în aceste formate, oferind consumatorilor o variantă sănătoasă de snacking și, mai important, le oferim acestora fructe exotice ce sunt adeseori greu de curățat într-o variantă transparentă și foarte «convenient»”, a declarat Melania Damian, Managing Partner Loja Fructelor.

Brandul Sloop a fost lansat pe piața din România în 2013. Compania Loja Fructelor a raportat în 2018 o cifră de afaceri de 7,35 milioane de lei, în creștere cu 68% față de anul precedent, potrivit datelor publicate de Ministerul de Finanțe.

URBB își extinde portofoliul de beri speciale cu Weihenstephaner Vitus
URBB își extinde portofoliul de beri speciale cu Weihenstephaner Vitus
United Romanian Breweries Bereprod (URBB) își extinde portofoliul de beri speciale Timeless Collection cu berea Weihenstephaner Vitus. Noul...
O nouă identitate vizuală pentru Vinarsul Brâncoveanu
O nouă identitate vizuală pentru Vinarsul Brâncoveanu
Vinarsul Brâncoveanu, produs de Alexandrion Group, și-a lansat noua identitate vizuală și în România, în cadrul unui eveniment organizat la...
“Vin prietenii la tine”, noua gamă de produse proaspete de la Fragedo
“Vin prietenii la tine”, noua gamă de produse proaspete de la Fragedo
Transavia lansează “Vin prietenii la tine”, o nouă gamă de produse proaspete sub brandul Fragedo, care conține burgerul Fragedo – un...
Sortimente noi de iaurt cu mix de cereale, semințe și fructe confiate, de la Activia
Sortimente noi de iaurt cu mix de cereale, semințe și fructe confiate, de la Activia
Activia, brand aflat în portofoliul producătorului Danone, lansează două noi produse pe piața din România – iaurturile cu mix de cereale,...
Sano lansează o nouă gamă de balsamuri
Sano lansează o nouă gamă de balsamuri
Sano România extinde portofoliul de produse cu o nouă gamă de balsamuri pentru țesături, creată de experți internaționali în parfumuri....
Coca-Cola România lansează Lemonade by Cappy
Coca-Cola România lansează Lemonade by Cappy
Coca-Cola România a lansat un nou produs pe piața locală – Lemonade by Cappy – o băutură răcoritoare necarbogazoasă, cu suc și pulpă de...