Loja Fructelor lansează Sloop Fresh Love
Brandul Sloop, lider în piața de băuturi 100% NFC (not from concentrate), își extinde portofoliul cu o nouă gamă, Fresh Love, ce cuprinde fructe și legume ready-to-eat. Aceasta conține 5 sortimente: Cocos, Rodie, Ananas, Măr/Strugure, sticksuri de morcovi.
„Încă de la început am făcut eforturi în a inova, oferind consumatorilor modalități cât mai diverse de a se bucura de produse sănătoase din ingrediente naturale ce le oferă beneficii pentru sănătate. Pe lângă portofoliul actual, cel de sucuri și smuti-uri 100% naturale ce nu provin din concentrat de fruct, am ales să jucăm pe piață și în aceste formate, oferind consumatorilor o variantă sănătoasă de snacking și, mai important, le oferim acestora fructe exotice ce sunt adeseori greu de curățat într-o variantă transparentă și foarte «convenient»”, a declarat Melania Damian, Managing Partner Loja Fructelor.
Brandul Sloop a fost lansat pe piața din România în 2013. Compania Loja Fructelor a raportat în 2018 o cifră de afaceri de 7,35 milioane de lei, în creștere cu 68% față de anul precedent, potrivit datelor publicate de Ministerul de Finanțe.