Metro continuă programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”

Retailerul Metro Cash & Carry România continuă programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată” dezvoltat încă din 2016. Programul este dedicat clienților Metro, atât revânzători, cât și operatori HoReCa, având un mecanism simplu: cu cât cantitatea cumpărată dintr-un produs crește, cu atât prețul pe bucată scade. Metro continuă programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”

Stabilitatea prețurilor, unul din principalii piloni ai programului, este dată de existența unei constante în prețurile produselor disponibile pentru o perioadă lungă de timp. Un alt element-cheie ține de varietatea sortimentației – de la 600 de articole în 2016, la peste 8.000 în prezent, care pot fi achiziționate cu 3 praguri de prețuri în funcție de cantitate și într-un mix de variante pentru același produs. Ambasadorul campaniei este și în acest an actorul Pavel Bartoș, mesajul campaniei referindu-se la faptul că profitul obținut prin accesarea frecventă a programului este un factor determinant în realizarea visurilor fiecărui comerciant care trece pragul Metro.

Rețeaua Metro este activă în 26 de țări, inclusiv România, piață unde operează 30 de magazine. Retailerul german a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 5,3 miliarde de lei, în creștere cu 12%, și un profit net în scădere cu 24%, până la 88,6 milioane de lei.

Loja Fructelor lansează Sloop Fresh Love
Loja Fructelor lansează Sloop Fresh Love
Brandul Sloop, lider în piața de băuturi 100% NFC (not from concentrate), își extinde portofoliul cu o nouă gamă, Fresh Love, ce cuprinde...
URBB își extinde portofoliul de beri speciale cu Weihenstephaner Vitus
URBB își extinde portofoliul de beri speciale cu Weihenstephaner Vitus
United Romanian Breweries Bereprod (URBB) își extinde portofoliul de beri speciale Timeless Collection cu berea Weihenstephaner Vitus. Noul...
O nouă identitate vizuală pentru Vinarsul Brâncoveanu
O nouă identitate vizuală pentru Vinarsul Brâncoveanu
Vinarsul Brâncoveanu, produs de Alexandrion Group, și-a lansat noua identitate vizuală și în România, în cadrul unui eveniment organizat la...
“Vin prietenii la tine”, noua gamă de produse proaspete de la Fragedo
“Vin prietenii la tine”, noua gamă de produse proaspete de la Fragedo
Transavia lansează “Vin prietenii la tine”, o nouă gamă de produse proaspete sub brandul Fragedo, care conține burgerul Fragedo – un...
Sortimente noi de iaurt cu mix de cereale, semințe și fructe confiate, de la Activia
Sortimente noi de iaurt cu mix de cereale, semințe și fructe confiate, de la Activia
Activia, brand aflat în portofoliul producătorului Danone, lansează două noi produse pe piața din România – iaurturile cu mix de cereale,...
Sano lansează o nouă gamă de balsamuri
Sano lansează o nouă gamă de balsamuri
Sano România extinde portofoliul de produse cu o nouă gamă de balsamuri pentru țesături, creată de experți internaționali în parfumuri....