Oreo, ediție limitată în colaborare cu Lady Gaga

Inspirată de „Chromatica”, albumul de succes din 2020, și realizată în colaborare cu superstarul mondial și filantrop Lady Gaga, noua ediție limitată Oreo este disponibilă în magazinele din România. Oreo, ediție limitată în colaborare cu Lady Gaga

Clasicul pachet albastru Oreo Original este acum roz, în acord cu albumul „Chromatica” – cel care a inspirat acest design.

Începând cu luna februarie, cu orice pachet Oreo ediție limitată, consumatorii pot accesa un conținut exclusiv destinat acestei colaborări, iar din 1 martie, prin achiziționarea oricărui pachet Oreo, pot participa la tragerea la sorți pentru a câștiga premii muzicale.

„Fanii Oreo și cei ai artistei Lady Gaga se pot bucura de colaborarea noastră interesantă, cu produsele în ediție limitată de pe rafturi. Dincolo de biscuiții noștri delicioși, există atât de multe modalități de a vă implica - de la partajarea mesajelor din ineditele GAGAgrame, la premii muzicale și chiar șansa de a avea interpretarea melodiei «Stupid Love» într-un duet muzical virtual cu Lady Gaga”, spune Ioana Pană, Senior Brand Manager Biscuits România.

Ambalajul în ediție limitată este disponibil pentru cutiile de 176g  și pentru pachetele tubulare de 154g.

O nouă campanie de la Farmec
O nouă campanie de la Farmec
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează campania promoțională la nivel național „Atinge cu încredere tot ce ți-ai...
Mars lansează o campanie dedicată inegalității de gen
Mars lansează o campanie dedicată inegalității de gen
În contextul în care inegalitatea de gen este o temă de actualitate în lume, dar și în România, unde este în continuare nevoie de...
Design nou pentru Nescafé
Design nou pentru Nescafé
2021 vine cu o nouă imagine pentru cafeaua solubilă Nescafé. Începând cu această lună, compania lansează etichete noi pentru întreaga linie...
Prima campanie integrată din România pentru un produs cu Indicație Geografică Protejată - Salam de Sibiu IGP
Prima campanie integrată din România pentru un produs cu Indicație Geografică Protejată - Salam de Sibiu IGP
Reprezentanții Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS) prezintă în premieră pentru România prima campanie a unui produs încadrat...
SanoVita lansează platforma de comunicare ”Zi de zi mai bine”
SanoVita lansează platforma de comunicare ”Zi de zi mai bine”
SanoVita, principalul producător și distribuitor de alimente de origine vegetală din România, cu o prezență de peste 25 de ani pe piață,...
Un nou sortiment de detergent Asevi Max
Un nou sortiment de detergent Asevi Max
În completarea gamei detergenților de rufe Asevi Max, Pons lansează Asevi Max Higiene, un sortiment ce combină curățarea eficientă a...