O nouă campanie marca Delaco

Cea mai bine vândută cremă de brânză de la Delaco revine cu o nouă promoție. În perioada 7 septembrie – 28 noiembrie 2020, Delaco lansează o campanie națională pentru produsul Brânză Pufoasă Smântână. Fiecare produs promoțional conține un tatuaj cadou și un cod în baza căruia consumatorii se pot înscrie, pe delaco.ro, la o tragere la sorți unde au șansa de a câștiga unul din cele 4.600 de articole pufoase puse în joc. O nouă campanie marca Delaco

Campania va beneficia de susținere TV, online și in store.

 
TopGel aniversează 25 de ani prin trei campanii digitale
TopGel aniversează 25 de ani prin trei campanii digitale
TopGel, cel mai mare producător român de înghețată, celebrează 25 de ani de activitate pe piață prin trei campanii digitale pentru...
Napolact onorează eforturile românilor din linia întâi
Napolact onorează eforturile românilor din linia întâi
Noua campanie „Cinste Vouă!” mulțumește eroilor acestei perioade: medicii, livratorii, oamenii din fabrici, lucrătorii din magazine, dar și...
Zarea extinde gama Sânge de Taur
Zarea extinde gama Sânge de Taur
Sub brandul Sânge de Taur, cel mai vândut vin roșu dulce din România, Zarea își extinde portofoliul în 2020 cu două sortimente noi:...
Verdino intră în noi categorii
Verdino intră în noi categorii
Vegetarienii și iubitorii produselor din carne plant-based au acum la dispoziție toată gama ultra-fresh Verdino și în reţelele CORA şi...
Cafeaua Starbucks, disponibilă în retail
Cafeaua Starbucks, disponibilă în retail
Nestlé lansează pe piața din România o nouă gamă de produse în categoria de cafea sub brandul Starbucks. Este vorba despre 22 de varietăți...
Fa Pure Paradise - geluri de duș în ediție limitată, cu ambalaje reciclabile
Fa Pure Paradise - geluri de duș în ediție limitată, cu ambalaje reciclabile
Fa Pure Paradise, noua gamă de geluri de duș cu esențe exotice din portofoliul Henkel, în ediție limitată, conține ingrediente...