Cafeaua Starbucks, disponibilă în retail

Nestlé lansează pe piața din România o nouă gamă de produse în categoria de cafea sub brandul Starbucks. Este vorba despre 22 de varietăți de cafea din patru categorii: cafea boabe, prăjită și măcinată, dar și primele capsule Starbucks compatibile cu sistemele Nespresso și Nescafe Dolce Gusto. Cafeaua Starbucks, disponibilă în retail

Printre noile sortimente lansate se numără câte opt varietăți de capsule Starbucks de la Nespresso, respectiv de la Nescafe Dolce Gusto - dintre care trei espresso, două americano și trei specialități de cafea – cappuccino, latte macchiato și caramel macchiato.

Alături de acestea, vor fi lansate câte trei produse în categoria de cafea boabe și în categoria de cafea prăjită și măcinată.

„Ne bucurăm să aducem în casele românilor cafeaua Starbucks preferată. Echipele Nestlé și Starbucks au îmbinat experiența lor în domeniul cafelei, tehnologia și expertiza în selectarea, prăjirea și amestecul boabelor de cafea pentru a obține o serie de varietăți desăvârșite. Iar rezultatul este unul de care suntem siguri că românii vor fi încântați”, a declarat Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé România.

Colaborarea dintre Nestlé și Starbucks a început în 2018. Nestlé poate comercializa produse Starbucks ambalate, din segmentul de cafea și ceai, în afara cafenelelor excluzând produsele de tip Ready-to-Drink.

 

Fa Pure Paradise - geluri de duș în ediție limitată, cu ambalaje reciclabile
Fa Pure Paradise - geluri de duș în ediție limitată, cu ambalaje reciclabile
Fa Pure Paradise, noua gamă de geluri de duș cu esențe exotice din portofoliul Henkel, în ediție limitată, conține ingrediente...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Henkel lansează un nou sortiment Perwoll
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Henkel lansează un nou sortiment Perwoll
Perwoll, detergentul special pentru îngrijirea hainelor, continuă seria inovațiilor menite să răspundă nevoilor consumatorilor moderni, prin...
Condimente premium de la Fuchs
Condimente premium de la Fuchs
Fuchs Condimente lansează Fuchs Select, o gamă de produse premium, ambalate în plic. Aceasta cuprinde în prezent o selecție de zece condimente...
Cereale cu conținut redus de zahăr de la Nutrivita
Cereale cu conținut redus de zahăr de la Nutrivita
Nutrivita, brand românesc de produse bio pentru copii, se extinde cu o nouă variantă de mic dejun: Bio Junior Petale de Cacao Ușoare, cu 21% mai...
Desert nou sub marca Oreo
Desert nou sub marca Oreo
Noul desert refrigerat Oreo Fresh Milk–Snack combină gustul unic și textura crocantă a bine-cunoscuților biscuiți Oreo cu o cremă de lapte...
Nestlé extinde gama de batoane Fitness
Nestlé extinde gama de batoane Fitness
Producătorul elvețian Nestlé aduce pe piață trei noi sortimente din gama de batoane de cereale pentru micul dejun, din familia Fitness. Nestlé...