Cafeaua Starbucks, disponibilă în retail
Nestlé lansează pe piața din România o nouă gamă de produse în categoria de cafea sub brandul Starbucks. Este vorba despre 22 de varietăți de cafea din patru categorii: cafea boabe, prăjită și măcinată, dar și primele capsule Starbucks compatibile cu sistemele Nespresso și Nescafe Dolce Gusto.
Printre noile sortimente lansate se numără câte opt varietăți de capsule Starbucks de la Nespresso, respectiv de la Nescafe Dolce Gusto - dintre care trei espresso, două americano și trei specialități de cafea – cappuccino, latte macchiato și caramel macchiato.
Alături de acestea, vor fi lansate câte trei produse în categoria de cafea boabe și în categoria de cafea prăjită și măcinată.
„Ne bucurăm să aducem în casele românilor cafeaua Starbucks preferată. Echipele Nestlé și Starbucks au îmbinat experiența lor în domeniul cafelei, tehnologia și expertiza în selectarea, prăjirea și amestecul boabelor de cafea pentru a obține o serie de varietăți desăvârșite. Iar rezultatul este unul de care suntem siguri că românii vor fi încântați”, a declarat Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé România.
Colaborarea dintre Nestlé și Starbucks a început în 2018. Nestlé poate comercializa produse Starbucks ambalate, din segmentul de cafea și ceai, în afara cafenelelor excluzând produsele de tip Ready-to-Drink.