TopGel aniversează 25 de ani prin trei campanii digitale
7 septembrie 2020
|
TopGel, cel mai mare producător român de înghețată, celebrează 25 de ani de activitate pe piață prin trei campanii digitale pentru consumatori. Acțiunile de marketing s-au finalizat cu un nou sortiment de înghețată, creat de consumatori, pe care ulterior compania l-a produs și lansat pe piață în intervalul record de două săptămâni.
Peste 50.000 de participanți s-au implicat în activitățile online și offline ale companiei. Astfel, TopGel încheie sezonul de vară 2020 marcând o nouă etapă în creșterea companiei printr-o serie de investiții în acțiuni de comunicare și marketing.
Napolact onorează eforturile românilor din linia întâi
Noua campanie „Cinste Vouă!” mulțumește eroilor acestei perioade: medicii, livratorii, oamenii din fabrici, lucrătorii din magazine, dar și...
Zarea extinde gama Sânge de Taur
Sub brandul Sânge de Taur, cel mai vândut vin roșu dulce din România, Zarea își extinde portofoliul în 2020 cu două sortimente noi:...
Verdino intră în noi categorii
Vegetarienii și iubitorii produselor din carne plant-based au acum la dispoziție toată gama ultra-fresh Verdino și în reţelele CORA şi...
Cafeaua Starbucks, disponibilă în retail
Nestlé lansează pe piața din România o nouă gamă de produse în categoria de cafea sub brandul Starbucks. Este vorba despre 22 de varietăți...
Fa Pure Paradise - geluri de duș în ediție limitată, cu ambalaje reciclabile
Fa Pure Paradise, noua gamă de geluri de duș cu esențe exotice din portofoliul Henkel, în ediție limitată, conține ingrediente...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Henkel lansează un nou sortiment Perwoll
Perwoll, detergentul special pentru îngrijirea hainelor, continuă seria inovațiilor menite să răspundă nevoilor consumatorilor moderni, prin...