Noutăți de la Corso

Corso, înghețata noii generații, vine în acest sezon cu două noutăți în gama premium de înghețată pe băț: Corso Intenso Raspberry și Corso Intenso Salted Caramel, double coated, 88ml. „Siropul fin de zmeură, respectiv caramelul sărat, este prins într-o glazură dublă de ciocolată ce îmbracă înghețata cremoasă cu aromă de zmeură/caramel, ca un adevărat răsfăț al gustului”, se arată în comunicatul de lansare al produselor.  Noutăți de la Corso

Zarea își extinde gama de produse
Zarea își extinde gama de produse
Zarea, brand românesc cu o istorie de peste 100 de ani pe piața de vinuri spumante, lansează două noi sortimente de Lambrusco în gama Lively...
La Festa lansează sortimente noi de Ice Frappe
La Festa lansează sortimente noi de Ice Frappe
La Festa deschide sezonul de varã 2018 și lanseazã în ediție limitatã douã sortimente de Ice Frappe: Latte și Fructul Pasiunii. „Gustul...
Fanta și Shazam, împreună într-o campanie promoțională
Fanta și Shazam, împreună într-o campanie promoțională
Noua campanie națională Fanta introduce primul concept in parteneriat cu Shazam, într-un mod inovativ bazat pe experiența realității...
O nouă aromă de la Sprite
O nouă aromă de la Sprite
Coca-Cola HBC România vine cu o lansare vara aceasta și aduce pe piața locală băutura Sprite cu gust răcoritor de castravete. „Într-o lume...
Heidi lansează produse în ediție limitată, dedicate verii
Heidi lansează produse în ediție limitată, dedicate verii
Heidi pregătește o nouă experiență pentru iubitorii de ciocolată și lansează ediția limitată Colors of Summer. Fiecare ciocolată are un...
Transavia, o nouă campanie de comunicare, la 100 de ani de România
Transavia, o nouă campanie de comunicare, la 100 de ani de România
La 100 de ani de la Marea Unire, Transavia , liderul pieței cărnii de pasăre din România, face un pas în afara categoriei și propune un...