Nivea marchează 25 de ani de inovație Q10 prin lansarea unui nou serum

Expertiza în cercetarea pielii a fost întotdeauna un aspect reprezentativ pentru Beiersdorf și, de-a lungul celor 140 de ani de cercetare și inovație, au fost create noi produse și categorii de îngrijire a pielii. Cercetarea Q10 este cel mai bun exemplu care arată că tradiția și inovația rămân strâns legate. Beiersdorf a fost prima companie care a lansat produse de îngrijire a pielii pe bază de Coenzima Q10, în urmă cu 25 de ani. Iar astăzi, gama Q10 a devenit gama Nivea nr. 1 pentru îngrijirea feței în peste 60 de țări, iar un produs Nivea cu Coenzima Q10 este vândut la fiecare două secunde. Nivea marchează 25 de ani de inovație Q10 prin lansarea unui nou serum

Cea mai recentă lansare din gama Q10 este Serumul Nivea Q10 Targeted Wrinkle Filler. Acesta are la bază o formula extrem de eficientă ce combină Coenzima Q10 pură cu Peptide Bioxifill – o combinație ce ajută la diminuarea ridurilor, chiar și din zonele cele mai delicate ale feței.

„Consumatorii sunt foarte interesați de funcționalitatea și originea ingredientelor ce stau la baza produselor cosmetice. În cazul îngrijirii anti-rid, deși apar noi ingrediente, puține devin cu adevărat clasice. Coenzima Q10 – alături de acidul hialuronic și vitamina C – reprezintă un mix clasic ce combină cu succes tradiția și inovația”, a spus Dr. Martin Stoebe, Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria & Rep. Moldova.

Coenzima Q10, pe care organismul o produce singur, este vitală și poate fi găsită în fiecare celulă. Nutrienții și oxigenul sunt transformate în energie valoroasă cu ajutorul Coenzimei Q10. Prin urmare, Q10 este esențial pentru metabolismul energetic și facilitează aproximativ 95% din energia totală a corpului uman, inclusiv în celulele pielii. Ca antioxidant natural, combate radicalii liberi răspunzători de îmbătrânirea prematură a pielii. Concentrația de Q10 scade odată cu vârsta, dar și din cauza stresului și a razelor UV. Însă cercetările științifice continuă să scoată la iveală noi informații cu privire la efectul Q10 asupra regenerării celulare. Folosind un model celular, oamenii de știință Beiersdorf și partenerii de la Universitatea din Ancona au demonstrat recent că deficitul de Q10 poate fi completat și, ca rezultat, celulele pielii pot fi întinerite biologic. Toate aceste rezultate și demonstrații au fost publicate în 2021, într-un studiu remarcabil care a adus cercetarea anti-rid cu un pas înainte.

Pentru a susține progresul, departamentul de cercetare și dezvoltare Beiersdorf colaborează cu oameni de știință specializați în Q10 de la alte institute de cercetare printre care DESY (Deutsches Elektronen-Synchrotron), Universitatea din Hamburg sau Institutul Fraunhofer pentru Cercetarea Polimerilor Aplicați (IAP). Sub îndrumarea Beiersdorf, echipa responsabilă a folosit o tehnică de imagistică care a făcut vizibilă pentru prima dată coenzima Q10 introdusă în celulele pielii și a reușit să urmărească atât absorbția sa celulară, cât și traseul urmat de aceasta.

Activitatea intensivă de cercetare și dezvoltare Beiersdorf, alături de dezvoltarea continuă a metodologiilor științifice, oferă, de asemenea, perspective din ce în ce mai profunde asupra biologiei pielii. Prin urmare,  în viitor se va pune tot mai mult accent pe decodificarea proceselor metabolice ale organismului ce furnizează informații importante privind procesul de îmbătrânire a pielii. Toate acestea vor sta la baza dezvoltării de soluții tot mai precise și mai eficiente pentru îngrijirea pielii.


 

Nestlé extinde portofoliul Nescafé în segmentul Ready to Drink
Nestlé extinde portofoliul Nescafé în segmentul Ready to Drink
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, lansează în România prima linie pan-europeană de cafea de tip Ready...
Borotalco relansează gama de antiperspirante
Borotalco relansează gama de antiperspirante
Borotalco relansează în acest an portofoliul de antiperspirante, trecând printr-o schimbare a identității vizuale și o îmbunătățire a...
La cinci ani de la intrarea pe piață, Lăptăria cu Caimac lansează o gamă nouă de produse
La cinci ani de la intrarea pe piață, Lăptăria cu Caimac lansează o gamă nouă de produse
Lăptăria cu Caimac, producătorul de lactate 100% românești, naturale și minim procesate, împlinește cinci ani de activitate pe piața...
Colecția de vinuri Legende 1923, în premieră în fan shop-ul FC Rapid din Auchan Crângași
Colecția de vinuri Legende 1923, în premieră în fan shop-ul FC Rapid din Auchan Crângași
În premieră în Auchan Crângași, magazin aflat în comunitatea giuleșteană, FC Rapid lansează o colecție specială de vinuri denumită...