Nestlé extinde portofoliul Nescafé în segmentul Ready to Drink

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, lansează în România prima linie pan-europeană de cafea de tip Ready to Drink, gama Nescafé Barista Style, în patru arome diferite: Cappuccino, Latte, Latte Caramel și Americano. Fiecare produs este creat din boabe de cafea de calitate atent alese și, în funcție de variantă, lapte și combinații de arome. Nestlé extinde portofoliul Nescafé în segmentul Ready to Drink

Aceste noi rețete au fost create pentru a răspunde nevoilor cele mai recente ale consumatorilor și pe baza expertizei Nestlé în cafea. Noile rețete Nescafé Barista Style reprezintă extinderea portofoliului mărcii Nescafé în segmentul Ready to Drink și oferă o experiență răcoritoare, echilibrată, de cafea on-the-go.

„Nescafé Barista Style introduce noua platformă creativă și strategică a brandului Nescafé, «Make your world», care îi ajută pe iubitorii de cafea din întreaga lume să-și găsească inspirația și energia pentru a deveni ei înșiși schimbarea pe care o doresc în lume. Produsele Ready to Drink Nescafé vin cu o nouă identitate vizuală, un nou ambalaj cu design modern și atrăgător care te îmbie să descoperi și să încerci diverse gusturi și arome ale cafelelor din noua gamă”, spune Ramona Hărătău, Group Brand Manager Mixes South Eastern Europe Nestlé.

Segmentul Ready to Drink cunoaște cea mai rapidă creștere din întreaga categorie de cafea, cu o rată anuală de creștere de peste 25% la nivelul anului trecut (octombrie 2021-septembrie 2022), potrivit datelor NielsenIQ prezentate de Nestlé. Mai mult, în România, acest segment este la același nivel cu cel al cafelei boabe, arătând în continuare potențialul puternic de dezvoltare a acestei categorii. Cel mai important canal de desfacere pentru această categorie este comerțul modern (cotă de volum de 62%), în timp ce benzinăriile au o cotă de volum de aproximativ 14% .

Potrivit sondajelor efectuate printre consumatorii de Ready to Drink, 57% dintre aceștia o consumă pentru plăcerea gustului și în momentele de socializare, iar într-un procent semnificativ mai mic o beau exclusiv pentru a se energiza cu ajutorul cafelei .

„Observăm o schimbare de consum în categoria Ready To Drink, întrucât se migrează treptat de la o achiziție de impuls, către un consum constant, planificat. Cafeaua Ready to Drink a început să fie considerată potrivită pentru consumul zilnic, la prânz, ca desert sau între mese. Consumatorul obișnuit de cafea Ready to Drink este cel care explorează diverse arome și gusturi în categoria de cafea sau specialități de cafea, este tânăr, ambițios și deschis la lucrurile noi. Consumul de cafea are o conotație socială, de petrecere a timpului împreună cu prietenii”, explică reprezentanții Nestlé.

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se Nescafé, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii trei ani, compania a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

Colecția de vinuri Legende 1923, în premieră în fan shop-ul FC Rapid din Auchan Crângași
Colecția de vinuri Legende 1923, în premieră în fan shop-ul FC Rapid din Auchan Crângași
În premieră în Auchan Crângași, magazin aflat în comunitatea giuleșteană, FC Rapid lansează o colecție specială de vinuri denumită...
Pepsi lansează o nouă campanie de vară pentru generația Z
Pepsi lansează o nouă campanie de vară pentru generația Z
Pepsi anunță lansarea campaniei ”Pepsi Space”, o platformă ce are ca scop promovarea creativității Generației Z prin expunerea creatorilor...
P&G lansează o formulă îmbunătățită pentru Fairy
P&G lansează o formulă îmbunătățită pentru Fairy
Procter & Gamble relansează Fairy cu o formulă îmbunătățită care oferă aceleași rezultate chiar și în apă rece. Prin inovația adusă la...
Farmec relansează gama Gerovital H3 Derma+
Farmec relansează gama Gerovital H3 Derma+
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama de dermatocosmetice Gerovital H3 Derma+ și introduce în portofoliu nouă...