P&G lansează o formulă îmbunătățită pentru Fairy

Procter & Gamble relansează Fairy cu o formulă îmbunătățită care oferă aceleași rezultate chiar și în apă rece. Prin inovația adusă la nivel de produs, Fairy îi ajută pe consumatori să economisescă în cel mai simplu și practic mod – spălarea vaselor la temperaturi mai scăzute. P&G lansează o formulă îmbunătățită pentru Fairy

Noua formulă îmbunătățită Fairy este concepută cu agenți de curățare cu activare rapidă, care oferă rezultate excepționale chiar și la temperaturi scăzute. Cu mai multă putere în fiecare picătură, Fairy Max Power acționează rapid, chiar și în apă rece, pentru a elimina instantaneu grăsimea, lăsând vasele strălucitor de curate.

P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always, Ambi Pur, Ariel, Fairy, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Oral-B, Pampers, Pantene și Tide. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume.

Farmec relansează gama Gerovital H3 Derma+
Farmec relansează gama Gerovital H3 Derma+
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama de dermatocosmetice Gerovital H3 Derma+ și introduce în portofoliu nouă...
Portofoliu extins pentru brandul Syoss
Portofoliu extins pentru brandul Syoss
Henkel lansează noi produse în portofoliul Syoss, fiind vorba despre șase nuanțe de vopsea permanentă Syoss Oleo Intense, dar și patru noi...
Caroli Foods Group a obținut certificarea “fără gluten”
Caroli Foods Group a obținut certificarea “fără gluten”
Fabrica de produse ambalate din carne de la Pitești a Caroli Foods Group a obținut certificarea „fără gluten”. Primele produse care...
Zewa, primul brand din categoria produselor din hârtie din România implicat în modernizarea spitalelor pentru copii
Zewa, primul brand din categoria produselor din hârtie din România implicat în modernizarea spitalelor pentru copii
Zewa și Organizația Salvați Copiii România colaborează pentru a moderniza spitalele pediatrice din țară. Între 15 mai și 15 iulie 2023, 1%...
Dove continuă programul ”Ai încredere în tine”
Dove continuă programul ”Ai încredere în tine”
#FărăSfaturiToxice este noua campanie de comunicare lansată de Dove în cadrul Programului Dove ”Ai încredere în tine”. Campania se...
Formulă îmbunătățită pentru Persil
Formulă îmbunătățită pentru Persil
Igienizarea și curățarea mașinii de spălat se află cu siguranță în coada listei de priorități și încep să fie o preocupare abia atunci...