P&G extinde portofoliul Lenor cu un nou balsam de rufe

După ani de cercetare și dezvoltare, Lenor lansează un nou balsam de rufe, Lenor Fresh Air, cu tehnologia unică SolarDry™, care conferă hainelor acea prospețime a hainelor uscate afară la soare, chiar și atunci când ele sunt uscate în interior. P&G extinde portofoliul Lenor cu un nou balsam de rufe

Secretul din spatele prospețimii ca de rufe uscate la soare este formula inovatoare ultra-concentrată, concepută pentru a preveni acumularea mirosului de umezeală.

„Cercetările arată că atunci când lumina soarelui atinge țesăturile umede, are loc o reacție fotochimică care produce aldehide și cetoze. Acești compuși au un miros proaspăt, unic și distinctiv care fac ca hainele uscate afară la soare să fie atât de speciale. Utilizând tehnologia exclusivă SolarDry™, Lenor Fresh Air imită efectul soarelui asupra țesăturilor umede și combate acumularea mirosului de umezeală cu un sistem de prospețime de lungă durată”, explică reprezentanții P&G.

Noul Lenor Fresh Air este disponibil în trei variante de parfum: Fresh Wind, care are un miros proaspăt și energizant, cu note marine, arome citrice și o adiere pură, Tropical Sunset, cu un miros fructat și note dulci de pepene verde, pepene galben și mango, precum și Moonlight Lily, o aromă florală inspirată de crin, chihlimbar și condimente strălucitoare.

Produsul are o formulă ultra-concentrată, ceea ce înseamnă că este nevoie doar de o mică cantitate (14ml) pentru a obține acea senzație ca de rufe uscate afară la soare, indiferent de vreme.

Pentru fiecare cantitate de rufe spălate, Lenor Fresh Air conține cu 25% mai puțin plastic și cu 60% mai puțină apă față de alte balsamuri lichide Lenor. Sticla este, de asemenea, realizată din 100% plastic reciclat (cu excepția dopului și al ambalajului), iar odată ce ambalajul perforat este îndepărtat, poate fi complet reciclată.

Balsamul de rufe Lenor Fresh Air este disponibil în magazinele din întreaga țară începând cu luna iulie.

P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume.

La cinci ani de la intrarea pe piață, Lăptăria cu Caimac lansează o gamă nouă de produse
La cinci ani de la intrarea pe piață, Lăptăria cu Caimac lansează o gamă nouă de produse
Lăptăria cu Caimac, producătorul de lactate 100% românești, naturale și minim procesate, împlinește cinci ani de activitate pe piața...
Colecția de vinuri Legende 1923, în premieră în fan shop-ul FC Rapid din Auchan Crângași
Colecția de vinuri Legende 1923, în premieră în fan shop-ul FC Rapid din Auchan Crângași
În premieră în Auchan Crângași, magazin aflat în comunitatea giuleșteană, FC Rapid lansează o colecție specială de vinuri denumită...
Pepsi lansează o nouă campanie de vară pentru generația Z
Pepsi lansează o nouă campanie de vară pentru generația Z
Pepsi anunță lansarea campaniei ”Pepsi Space”, o platformă ce are ca scop promovarea creativității Generației Z prin expunerea creatorilor...
P&G lansează o formulă îmbunătățită pentru Fairy
P&G lansează o formulă îmbunătățită pentru Fairy
Procter & Gamble relansează Fairy cu o formulă îmbunătățită care oferă aceleași rezultate chiar și în apă rece. Prin inovația adusă la...