Mixuri de fructe de la Milupa

Părinţii au acum un nou aliat: Mixul de Fructe de la Milupa, în 5 combinaţii de gusturi savuroase. Mixurile de Fructe de la Milupa fără zahăr adăugat, fără coloranţi şi fără conservanţi sunt potrivite pentru gustarea dintre mese a copiilor de peste 6 luni. Mixuri de fructe de la Milupa

„Noile Mixuri de Fructe de la Milupa conțin doar fructe, sunt fără zahăr adăugat, fără coloranți și fără conservanți, iar pentru că nu avem nimic de ascuns, am folosit un ambalaj transparent pentru a le oferi mamelor din România ocazia de a vedea cum arată produsul pe care îl vor consuma copiii lor", a spus Adriana Orbeanu, Manager de brand Milupa.

Mixuri de Fructe sunt disponibile în cinci variante: mix de mere, banane, mango, cocos; mix de mere, banane, coacăze negre, afine; mix de mere, mango, portocale; mix de mere, pere, banane, caise; mix de banane, mere, căpșuni, kiwi.

După ce capacul a fost înlăturat, Mixurile de Fructe Milupa sunt uşor de consumat, fie cu linguriţa, fie chiar direct din punguță în cazul copiilor cu vârsta de peste 1 an. Acestea sunt perfect adaptate nevoilor nutriţionale ale copiilor cu vârste cuprinse între 6 luni şi 3 ani, însă pot fi consumate şi de către copiii cu vârste de peste 3 ani.

URBB lansează berea românească Bucur
URBB lansează berea românească Bucur
Bucur – bere de bulevard este o bere de calitate, poziționată în segmentul super premium, care îmbină cu eleganță tradiția și...
Farmec relansează gama Gerovital Plant
Farmec relansează gama Gerovital Plant
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital Plant aducând îmbunătățiri aduse formulei, designului și...
Primola Dulce versus Sărat
Primola Dulce versus Sărat
Kandia Dulce lansează două noi sortimente în ediție limitată sub brandul Primola: tablete într-o combinație surprinzătoare de două creme...
Zuzu Fit își extinde portofoliul
Zuzu Fit își extinde portofoliul
Zuzu Fit, brand aflat în portofoliul Albalact, lansează trei produse noi pe piața din România: lapte, iaurt și batoane proteice. Noile produse...
Mega Image lansează marca proprie „Bun de Tot”
Mega Image lansează marca proprie „Bun de Tot”
Mega Image continuă să își inspire clienții să aibă un stil de viață sănătos și lansează „Bun de Tot”, o nouă marcă proprie care...
Unilever lansează o gamă de produse de curățenie prietenoase cu mediul
Unilever lansează o gamă de produse de curățenie prietenoase cu mediul
Nature’s Recipe este prima gamă de sprayuri Cif realizată din materiale 100% naturale, ce asigură o curățare în profunzime a suprafețelor....