Kimbo relansează gama de cafea

Kimbo, producătorul italian de cafea distribuită în România prin Parmafood Group Distribution, relansează gama de cafea cu specific napoletan oferindu-i atât un nou ambalaj, cât și sortimente noi. Producătorul a înțeles nevoia pieței din România pentru medium roast, respectiv accelerarea obiceiului de consum acasă și lansează un sortiment nou – Espresso Barista, un ecou al nevoii consumatorului de a-și prepara o cafea de calitate în confortul propriei case. Kimbo relansează gama de cafea

Noua gamă Kimbo din boabe atent selecționate oferă atât rețete napoletane consacrate de dark și medium roast pe care le găsim sub etichetele Classico și Espresso Napoli, cât și sortimentele medium roast Espresso Barista, Aroma Gold și Intenso. Acestea se găsesc atât în varianta măcinată, boabe, dar și capsule compatibile Nespresso sau Dolce Gusto fără a limita astfel consumatorul la un anumit tip de preparare.

Noua gamă de produse se poziționează la raft în segmentul medium-high acoperind toate nevoile de consum solicitate de dinamica actuală a pieței.
 

Unilever introduce pe piață sticla eco-friendly pentru detergentul lichid DERO
Unilever introduce pe piață sticla eco-friendly pentru detergentul lichid DERO
Unilever, unul dintre cei mai mari producători globali de produse de curățenie, introduce pe piață un nou recipient pentru detergentul lichid...
 HEINEKEN România lansează un nou sortiment Ciuc Radler fără alcool
HEINEKEN România lansează un nou sortiment Ciuc Radler fără alcool
La 9 ani de la lansarea pe piața din România, Ciuc Radler își extinde portofoliul și pune pe piață sortimentul Vișină și Lămâie, fără...
Nestlé a lansat în avanpremieră o nouă gamă de produse pe bază de plante
Nestlé a lansat în avanpremieră o nouă gamă de produse pe bază de plante
În cadrul unui eveniment culinar, competiția VeggieChef, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume a lansat în...
Coca-Cola lansează  o nouă campanie - „Open Up Playlist” - construită în jurul muzicii și al optimismului
Coca-Cola lansează o nouă campanie - „Open Up Playlist” - construită în jurul muzicii și al optimismului
Într-o perioadă în care încă se simt provocările pandemiei, Coca-Cola face echipă cu artiștii internaționali Maluma, Zara Larsson, Dimitri...
Alexandrion Group lansează Kingsbury London Dry Gin
Alexandrion Group lansează Kingsbury London Dry Gin
Alexandrion Group lansează un nou produs, simultan pe piaţa din România şi la nivel internaţional - Kingsbury London Dry Gin - o băutură...
Un sortiment nou sub brandul Făgăraș
Un sortiment nou sub brandul Făgăraș
Făgăraș își completează portofoliul cu noul baton Făgăraș Cocos, cu interior de cremă albă cu fulgi de cocos și rom. Lansarea adresează...