Nestlé a lansat în avanpremieră o nouă gamă de produse pe bază de plante
În cadrul unui eveniment culinar, competiția VeggieChef, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume a lansat în avanpremieră produsele Garden Gourmet.
În cadrul competiției, Chef Cristian Șerb, Chef Bogdan Vandici și Chef Cristian Voicu au folosit gama Nestlé iconică de produse vegetale, sub brandul Garden Gourmet.
Gama cuprinde o varietate de produse care conțin 100% proteine vegetale și oferă o opțiune gustoasă celor care doresc să includă mai multe produse pe bază de plante în alimentația lor, dar fără a face compromisuri în privința gustului și texturii.
Sub divizia Nestlé Professional, Nestlé a lansat deja în sectorul out-of-home din România Garden Gourmet Sensational Burger, un produs vegetal bogat în proteine, având un conținut de 16,3 g de proteine și 4,4 g de fibre per porție.
Gama de produse Garden Gourmet va fi extinsă în 2021, conform cu angajamentul Nestlé de a oferi opțiuni alimentare mai sănătoase și mai sustenabile, brandul Garden Gourmet urmând să aibă o amprentă de carbon neutră până în 2022.
„Alături de trei Chefi cunoscuți publicului larg pentru activitatea lor, ne-am propus să arătăm oamenilor cât de ușor poate fi să gătești preparate delicioase pe bază de plante. Aceștia au demonstrat în doar câteva minute că într-un astfel de meniu poți păstra forma, culoarea, savoarea, consistența, texturile și aromele îmbietoare prin imaginație și curaj în farfurie, pentru un stil de viață cât mai sănătos, iar produsele Garden Gourmet folosite ne-au permis să îmbinăm frumos ce e bun pentru noi cu ce e bun pentru planetă. Prin acest demers încercăm să oferim oamenilor opțiuni echilibrate și gustoase, încurajând creșterea consumului de alimente de origine vegetală în meniul de zi cu zi”, declară Ovidiu Tunaru, Business Executive Officer Nestlé Proffesional South East Market.
Potrivit datelor citate de Nestlé, 22,9% dintre europeni au adoptat un stil de alimentație flexitarian. Interesul pentru stilurile de alimentație bazate mai mult pe vegetale a crescut semnificativ în ultimii cinci ani în aproape toate țările europene, iar în Romania căutările online au crescut cu aproape 48%.