Coca-Cola lansează o nouă campanie - „Open Up Playlist” - construită în jurul muzicii și al optimismului
Într-o perioadă în care încă se simt provocările pandemiei, Coca-Cola face echipă cu artiștii internaționali Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas și Like Mike pentru primul playlist colaborativ care include un mix de genuri muzicale – Open Up Playlist, care s-a lansat și în România începând cu această săptămână.
Bazată pe ideea că muzica este unul dintre acele lucruri care ne ridică întotdeauna moralul atunci când trecem prin momente dificile, ne aduce împreună și ne dă o stare de bine, campania Open Up Playlist reunește această putere a muzicii, popularitatea artiștilor internaționali și vocea inspirațională a brandului Coca-Cola într-o colaborare unică. Playlist-ul, care conține trei noi piese lansate de Maluma - artist nominalizat la Grammy pentru Cel Mai Bun Album Latino în 2020, noua senzație pop - cântăreața și compozitoarea suedeză Zara Larsson, și Dimitri Vegas & Like Mike - perechea de DJ numărul 1 în lume, poate fi ascultat prin scanarea sticlelor de 500 ml și a dozelor Coca-Cola dedicate din campanie.
Noua campanie are o componentă puternică de implicare a consumatorilor, atât prin experiențele digitale, cum este filtrul AR disponibil în Instagram, cât și prin promoția cu premii. În aplicația Coca-Cola, aceștia pot înscrie codurile de pe ambalaje, având astfel șansa de a câștiga unul dintre numeroasele premii incluse în promoție, printre care: boxe portabile, căști wireless sau o mașină hibrid. Cei trei artiști, ambasadori ai campaniei, sunt protagoniștii unui nou spot TV al brandului, iar influenceri din România se vor alătura campaniei pentru a întări mesajul pozitiv al acesteia.