Unilever introduce pe piață sticla eco-friendly pentru detergentul lichid DERO

Unilever, unul dintre cei mai mari producători globali de produse de curățenie, introduce pe piață un nou recipient pentru detergentul lichid DERO, realizat din plastic reciclat și 100% reciclabil. Această inițiativă face parte din programul Unilever Clean Future, lansat în 2020 și dezvoltat de divizia Home Care a companiei. Clean Future se concentrează pe crearea de produse de curățenie accesibile, care oferă rezultate superioare de curățare cu un impact semnificativ mai mic asupra mediului. Unilever introduce pe piață sticla eco-friendly pentru detergentul lichid DERO

„Schimbarea ambalajului DERO lichid a pornit din dorința noastră de a maximiza conținutul de plastic reciclat din produsele noastre și de a introduce pe piață ambalajele de plastic 100% reutilizabile, reciclabile sau compostabile. Ne dorim să punem la dispoziția cetățenilor produse eco-friendly, care protejează planeta și încurajează oamenii să se alăture acestui demers. Ne bucurăm să inițiem acest tip de schimbare în categoria produselor de curățenie a casei la nivel local cu un produs autentic românesc, atât de iubit și de apreciat. Ne dorim să fim un exemplu pozitiv și să inspirăm cât mai multe branduri să găsească soluții sustenabile, cu impact minim asupra mediului”, a declarat Andreea Ion, Brand Building Manager Dero, Unilever South Central Europe.

În linie cu angajamentele globale, lansarea noului recipient din plastic reciclat și 100% reciclabil al detergentului lichid DERO este un pas înainte în atingerea misiunii companiei de a transforma stilul de viață sustenabil într-o obișnuință și de a avea un impact local pozitiv pe termen lung. În același timp, o altă marcă cu tradiție a companiei, OMO, s-a alăturat acestei inițiative și a introdus pe piață același recipient din plastic reciclat și 100% reciclabil pentru detergentul lichid.

La nivel global, Unilever și-a asumat obiective ambițioase de sustenabilitate atât în ceea ce privește formulele produselor din portofoliu, cât și ambalajele pe care le utilizează. Până în 2025, compania va folosi cel puțin 25% plastic reciclat post-consum (PCR) în ambalajele produselor din toate categoriile, iar toate ambalajele de plastic folosite vor fi 100% reutilizabile, reciclabile sau compostabile. La nivel de industrie, Unilever se îndreaptă spre reducerea dependenței de combustibili fosili, inclusiv ca materie primă pentru produsele din portofoliu și spre reducerea amprentei de carbon.

Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt beneficie atât pentru consumatorii noştri, cât şi pentru alţi oameni. Unilever este unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum, cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.

 HEINEKEN România lansează un nou sortiment Ciuc Radler fără alcool
HEINEKEN România lansează un nou sortiment Ciuc Radler fără alcool
La 9 ani de la lansarea pe piața din România, Ciuc Radler își extinde portofoliul și pune pe piață sortimentul Vișină și Lămâie, fără...
Nestlé a lansat în avanpremieră o nouă gamă de produse pe bază de plante
Nestlé a lansat în avanpremieră o nouă gamă de produse pe bază de plante
În cadrul unui eveniment culinar, competiția VeggieChef, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume a lansat în...
Coca-Cola lansează  o nouă campanie - „Open Up Playlist” - construită în jurul muzicii și al optimismului
Coca-Cola lansează o nouă campanie - „Open Up Playlist” - construită în jurul muzicii și al optimismului
Într-o perioadă în care încă se simt provocările pandemiei, Coca-Cola face echipă cu artiștii internaționali Maluma, Zara Larsson, Dimitri...
Alexandrion Group lansează Kingsbury London Dry Gin
Alexandrion Group lansează Kingsbury London Dry Gin
Alexandrion Group lansează un nou produs, simultan pe piaţa din România şi la nivel internaţional - Kingsbury London Dry Gin - o băutură...
Un sortiment nou sub brandul Făgăraș
Un sortiment nou sub brandul Făgăraș
Făgăraș își completează portofoliul cu noul baton Făgăraș Cocos, cu interior de cremă albă cu fulgi de cocos și rom. Lansarea adresează...
Produs nou 100% ARABICA în portofoliul Doncafé
Produs nou 100% ARABICA în portofoliul Doncafé
Strauss România a lansat un nou produs din gama de cafea boabe, Doncafé Espresso Perfetto 100% Arabica, un espresso autentic, cu o textură fină,...