Hell Ice Coffee lansează două sortimente noi de cafea

Cafelele gata preparate cresc în popularitate în rândul consumatorilor și, potrivit celui mai recent raport Nielsen, categoria de băuturi gata preparate pe bază de cafea se află în topul preferințelor de băuturi nealcoolice, surclasând apa îmbuteliată și băuturile energizante pentru sportivi. Hell Ice Coffee lansează două sortimente noi de cafea

Ca un răspuns la cererea în creștere din partea pieței și la noile obiceiuri ale consumatorilor, cafeaua rece deținută de Hell și-a extins recent portofoliul cu două sortimente noi – Choco Latte și Black Coffee. Primul sortiment are 70% lapte degresat și extract natural de cafea Arabica și Robusta, cu o aromă de ciocolată. Cel de-al doilea sortiment, Black Coffee, nu conține lapte sau alte preparate din lapte, are un conținut foarte scăzut de zahăr și este preparat la rece, adică este un cold brew. Această metodă de procesare a boabelor de cafea durează de la șase până la 20 de ore, rezultatul fiind o aromă mult mai delicată și mai subtilă. Black Coffee are 58 mg de cofeină / 100 ml de produs și este preparată din cafea Arabica.

„Având în vedere creștrerea anuală a gamei de cafea gata preparată Hell Ice Coffee atât pe piața locală, cât și pe cea internațională (în România brandul a crescut cu aproximativ 47% din punct de vedere al volumului vândut în 2022 și are o cotă de piață de peste 30%), dar și noutatea pe care o reprezintă aceste noi arome, ne așteptăm ca lansarea lor să aibă un succes similar pe piața locală, să ne ajute să ne păstrăm poziția de lider de piață, în același timp în care le oferim consumatorilor noi opțiuni pentru această categorie de băuturi”, a declarat Micșunica Pelaghie, Director Național Hell Energy România.

Hell a lansat gama Ice Coffee la începutul anului 2020, inițial având trei arome. În prezent, gama numără șapte varietăți. Până în luna iulie a aceluiași an, această gamă a devenit lider pe piața de cafea rece gata preparată în retailul din România, în ceea ce privește numărul de unități vândute, menținându-și această poziție deja de trei ani. Toate produse din gama Hell Ice Coffee sunt ambalate în cutii de aluminiu de 250 ml, 100% reciclabile.

Hell Energy este prezent cu gama Hell Ice Coffee în aproape 30 de țări, printre care și Grecia, Croația și Mare Britanie. În România, brandul de cafea gata preparată Hell Ice Coffee a înregistrat o creștere de 22,4% în 2022,, potrivit datelor companiei.

Insalatissime cu ton Rio Mare și Quinoa, produs cu certificare MSC
Insalatissime cu ton Rio Mare și Quinoa, produs cu certificare MSC
Rio Mare, lider în segmentul salatelor cu ton, completează gama Insalatissime cu un nou produs cu certificare MSC: Insalatissime cu ton Rio Mare...
 Filod’Olio, o noua gamă de la Rio Mare
Filod’Olio, o noua gamă de la Rio Mare
Rio Mare, lider în categoria de conserve pe bază de ton, își completează portofoliul în aceasta toamnă cu gama Filod’Olio. Rio Mare...
Nescafé Frappé marchează aniversarea a 66 de ani cu o ediție limitată
Nescafé Frappé marchează aniversarea a 66 de ani cu o ediție limitată
Nescafé Frappé este una dintre cele mai populare rețete de cafea rece, disponibilă pe piață de 66 de ani, atât în cafenele, cât și acasă,...
Nivea marchează 25 de ani de inovație Q10 prin lansarea unui nou serum
Nivea marchează 25 de ani de inovație Q10 prin lansarea unui nou serum
Expertiza în cercetarea pielii a fost întotdeauna un aspect reprezentativ pentru Beiersdorf și, de-a lungul celor 140 de ani de cercetare și...
 Ambalaje noi pentru Delaco Brânză proaspătă
Ambalaje noi pentru Delaco Brânză proaspătă
Brandul Delaco, jucător de top în categoria de brânzeturi, reîmprospătează și aduce o imagine nouă produselor din gama Brânză de vaci....
P&G extinde portofoliul Lenor cu un nou balsam de rufe
P&G extinde portofoliul Lenor cu un nou balsam de rufe
După ani de cercetare și dezvoltare, Lenor lansează un nou balsam de rufe, Lenor Fresh Air, cu tehnologia unică SolarDry™, care conferă...