Nescafé Frappé marchează aniversarea a 66 de ani cu o ediție limitată

Nescafé Frappé este una dintre cele mai populare rețete de cafea rece, disponibilă pe piață de 66 de ani, atât în cafenele, cât și acasă, vine în întâmpinarea consumatorilor, în special cei tineri, care își doresc noi arome. Astfel, producătorul susține aceste tendințe prin inovații relevante în categoria specialităților de cafea. Ultimul exemplu în acest sens este ediția limitată Nescafé 3in1 Frappé Choco, un mix de cafea rece, cu gust de ciocolată, ușor de preparat, oriunde și oricând. Nescafé Frappé marchează aniversarea a 66 de ani cu o ediție limitată

„Suntem mândri de faptul că Nescafé Frappé este o inovație marca Nestlé, care și-a lăsat amprenta asupra preferințelor iubitorilor de cafea și a setat noi obiceiuri de consum. An de an încurajăm și inspirăm explorarea cafelei reci, prin  lansarea de noi arome în gama Nescafé 3in1 Frappé si venind cu noi rețete delicioase preparate cu Nescafé Brasero . În plus, vara aceasta, oferim consumatorilor de cafea solubilă Nescafé șansa de a câștiga una dintre cele trei vacanțe  în Grecia, locul în care a fost inventat Nescafé®  Frappé” și în general, o destinație preferată în vacanța de sezon estival”, spune Ramona Hărătău, Coffee Mixes Business Lead SEE, Nestlé.

Până pe 31 august, consumatorii Nescafé au ocazia de a explora nu doar gusturi, ci și teritorii noi, participând la promoția națională „Răcorește-te cu premiile Nescafé ”. Premiile mari constau în trei vacanțe în Grecia, care oferă oportunitatea de a descoperi locul unde a fost inventat Nescafé Frappé.

În Europa, cafeaua Nescafé provine 100% din surse responsabile, sprijinind constant cultivatorii de cafea să își îmbunătățească terenurile și mijloacele de trai. De la răsaduri rezistente la climă și boli, până la producții mai mari cu resurse reduse, Nescafé contribuie la un viitor mai bun cu fiecare cană. Nescafé se află într-o călătorie orientată spre economia circulară, cu scopul de a-i ajuta pe cultivatori să își îmbunătățească utilizarea eficientă a consumului de apă în agricultură și să își alimenteze fabricile cu biocombustibil. De asemenea, Nescafé se asigură că, până în 2025, va oferi ambalaje sustenabile fabricate pentru a fi reutilizabile și reciclabile. Această inițiativă reprezintă un pas important în gestionarea deșeurilor, energiei și inovației care generează un impact pozitiv asupra mediului înconjurător.

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se Nescafé, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii trei ani, compania a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.


 

Nivea marchează 25 de ani de inovație Q10 prin lansarea unui nou serum
Nivea marchează 25 de ani de inovație Q10 prin lansarea unui nou serum
Expertiza în cercetarea pielii a fost întotdeauna un aspect reprezentativ pentru Beiersdorf și, de-a lungul celor 140 de ani de cercetare și...
 Ambalaje noi pentru Delaco Brânză proaspătă
Ambalaje noi pentru Delaco Brânză proaspătă
Brandul Delaco, jucător de top în categoria de brânzeturi, reîmprospătează și aduce o imagine nouă produselor din gama Brânză de vaci....
P&G extinde portofoliul Lenor cu un nou balsam de rufe
P&G extinde portofoliul Lenor cu un nou balsam de rufe
După ani de cercetare și dezvoltare, Lenor lansează un nou balsam de rufe, Lenor Fresh Air, cu tehnologia unică SolarDry™, care conferă...
Nestlé extinde portofoliul Nescafé în segmentul Ready to Drink
Nestlé extinde portofoliul Nescafé în segmentul Ready to Drink
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, lansează în România prima linie pan-europeană de cafea de tip Ready...
Borotalco relansează gama de antiperspirante
Borotalco relansează gama de antiperspirante
Borotalco relansează în acest an portofoliul de antiperspirante, trecând printr-o schimbare a identității vizuale și o îmbunătățire a...
La cinci ani de la intrarea pe piață, Lăptăria cu Caimac lansează o gamă nouă de produse
La cinci ani de la intrarea pe piață, Lăptăria cu Caimac lansează o gamă nouă de produse
Lăptăria cu Caimac, producătorul de lactate 100% românești, naturale și minim procesate, împlinește cinci ani de activitate pe piața...