Nescafé Frappé marchează aniversarea a 66 de ani cu o ediție limitată
Nescafé Frappé este una dintre cele mai populare rețete de cafea rece, disponibilă pe piață de 66 de ani, atât în cafenele, cât și acasă, vine în întâmpinarea consumatorilor, în special cei tineri, care își doresc noi arome. Astfel, producătorul susține aceste tendințe prin inovații relevante în categoria specialităților de cafea. Ultimul exemplu în acest sens este ediția limitată Nescafé 3in1 Frappé Choco, un mix de cafea rece, cu gust de ciocolată, ușor de preparat, oriunde și oricând.
„Suntem mândri de faptul că Nescafé Frappé este o inovație marca Nestlé, care și-a lăsat amprenta asupra preferințelor iubitorilor de cafea și a setat noi obiceiuri de consum. An de an încurajăm și inspirăm explorarea cafelei reci, prin lansarea de noi arome în gama Nescafé 3in1 Frappé si venind cu noi rețete delicioase preparate cu Nescafé Brasero . În plus, vara aceasta, oferim consumatorilor de cafea solubilă Nescafé șansa de a câștiga una dintre cele trei vacanțe în Grecia, locul în care a fost inventat Nescafé® Frappé” și în general, o destinație preferată în vacanța de sezon estival”, spune Ramona Hărătău, Coffee Mixes Business Lead SEE, Nestlé.
Până pe 31 august, consumatorii Nescafé au ocazia de a explora nu doar gusturi, ci și teritorii noi, participând la promoția națională „Răcorește-te cu premiile Nescafé ”. Premiile mari constau în trei vacanțe în Grecia, care oferă oportunitatea de a descoperi locul unde a fost inventat Nescafé Frappé.
În Europa, cafeaua Nescafé provine 100% din surse responsabile, sprijinind constant cultivatorii de cafea să își îmbunătățească terenurile și mijloacele de trai. De la răsaduri rezistente la climă și boli, până la producții mai mari cu resurse reduse, Nescafé contribuie la un viitor mai bun cu fiecare cană. Nescafé se află într-o călătorie orientată spre economia circulară, cu scopul de a-i ajuta pe cultivatori să își îmbunătățească utilizarea eficientă a consumului de apă în agricultură și să își alimenteze fabricile cu biocombustibil. De asemenea, Nescafé se asigură că, până în 2025, va oferi ambalaje sustenabile fabricate pentru a fi reutilizabile și reciclabile. Această inițiativă reprezintă un pas important în gestionarea deșeurilor, energiei și inovației care generează un impact pozitiv asupra mediului înconjurător.
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se Nescafé, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii trei ani, compania a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
Adaugă comentariu nou