Hell Energy lansează în România primul său energizant dedicat gamerilor

Hell Energy, liderul pieței de băuturi energizante din România, lansează în România prima sa gamă de băuturi energizante dedicată unei categorii speciale de public, gamerilor.  Hell Energy lansează în România primul său energizant dedicat gamerilor

Hell Energy Gamer va fi disponibil pe piața din România în 3 variante– Arcade, Nova și PvP –, cu arome diferite (exotic, cireșe și cocos) și un conținut de 32 ml de cofeină pentru 100 ml de produs, doi aminoacizi esențiali (L-carnitină și L-arginină), precum și un mix de vitamine din complexul B (B2, B3, B5, B6 și B12).

La nivel mondial, peste 2,7 miliarde de oameni consumă jocuri video ocazional sau zilnic, această sumă echivalând cu o treime din populația totală a globului. Doar în Romania, aproape 8 milioane de români (52% bărbați și 48% femei) joacă jocuri video pe telefon, calcualtor, consolă sau tabletă, potrivit unui studiu realizat la finele anului trecut de RGDA (Asociația Dezvoltatorilor de Jocuri Video din România).

Același studiu arată că un utilizator se joacă în medie pe 2-3 dispozitive, cele mai populare fiind telefonul mobil (64%), PC/laptopul (60%), tableta (20%) și consola (15,5%), cei mai mulți jucători din ultima categorie (68%) cheltuind lunar 46 de lei pentru acest hobby.

Piața de gaming are deja o cotă imensă la nivel mondial, de aceea nu e de mirare că tot mai multe companii lansează branduri dedicate gamerilor. Inscripția „gamer” apărută inițial pe calculatoare, laptopuri și periferice, apoi pe scaune și mese de gaming, se află astăzi pe o gamă mult mai extinsă de produse realizate pentru aproape fiecare categorie de gameri. Branduri precum Nike și Puma au lansat pantofi sport special concepuți pentru gameri. Aceștia sunt, pe de o parte, confortabili și oferă o aderență bună, iar pe de altă parte au culorile și simbolurile unor jocuri de referință.

Datorită colaborării dintre Ax și Microsoft, produse precum deodorante, geluri de duș și șampoane destinate acestei industrii au ajuns pe rafturile magazinelor din Australia și Noua Zeelandă. „Industria produselor alimentare a descoperit și ea gamerii și și-a dat seama de nevoile pe care aceștia le au prin prisma faptului că petrec foarte multe ore sau chiar întreaga noapte concentrați în fața calculatorului. Gamerii din America de Nord obișnuiesc să consume produse pe bază de cofeină și taurină în timpul jocurilor, iar meniurile speciale pentru gameri au apărut în tot mai multe țări, cu oferte la pizza și restaurante fast food, dar nu numai”, a declarat Márton Domokos, Director Executiv Hell Energy România.

ZAREA lansează ZAREA Rose & Tonic
ZAREA lansează ZAREA Rose & Tonic
ZAREA Rose & Tonic din Colectia Cocktail to Go propune pieței romănești un Cocktail Original tip Spritz, cu o culoare eleganta rose, infuzat cu...
 Heineken lansează o campanie care celebrează comportamentul responsabil în pandemie
Heineken lansează o campanie care celebrează comportamentul responsabil în pandemie
Heineken a lansat noua campanie globală „WE’LL MEET AGAIN’”, care celebrează răbdarea și creativitatea tuturor celor care s-au adaptat...
Cosmetic Plant lansează 6 creme noi. Peste 50% din venituri provin din segmentul de face care
Cosmetic Plant lansează 6 creme noi. Peste 50% din venituri provin din segmentul de face care
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a lansat la începutul lunii aprilie șase produse noi în gama essential,...
Alexandrion Group lansează Grande Couronne, single malt scotch whisky produs de distileria Glenfiddich
Alexandrion Group lansează Grande Couronne, single malt scotch whisky produs de distileria Glenfiddich
Alexandrion Group lansează în România cea mai recentă expresie a mărcii Glenfiddich - Grande Couronne. Grande Couronne este o băutură...
Gama Loncolor Ultra are o nouă imagine
Gama Loncolor Ultra are o nouă imagine
Loncolor, brand românesc și lider de piață în categoria vopselei de păr, relansează Loncolor Ultra, cea mai populară gamă din portofoliu....
Râureni lansează prima campanie de consumator din istoria companiei
Râureni lansează prima campanie de consumator din istoria companiei
Râureni a lansat campania națională „Cu drag din natură, premii pe măsură”, realizată în parteneriat cu KitchenShop. Până pe data de...