Alexandrion Group lansează Grande Couronne, single malt scotch whisky produs de distileria Glenfiddich

Alexandrion Group lansează în România cea mai recentă expresie a mărcii Glenfiddich - Grande Couronne. Grande Couronne este o băutură rafinată, obținută printr-un proces complex, îndelungat, care îi amplifică nuanțele și ȋi sporește calitatea. Maturat 26 de ani în butoaie de stejar americane și europene la distileria Glenfiddich din Dufftown, Scoția, acest single malt Scotch whisky este finisat timp de 2 ani în butoaie rare de coniac franțuzesc, care ȋi intensifică gustul catifelat și dulce, cu arome cremoase de cafea și zahăr brun caramelizat. Alexandrion Group lansează Grande Couronne, single malt scotch whisky produs de distileria Glenfiddich

Whisky-ul este îmbuteliat în sticle de 700 ml, are o concentrație alcoolică de 43.8% și va fi disponibil în România începând din luna aprilie, cu precomandă pe site-ul: www.iconicdrinks.shop. De asemenea, Glenfiddich Grande Couronne va fi comercializat și în alte magazine premium online și offline, începând din luna mai.

“Grand Series” este o serie frumoasă și excentrică de whisky-uri single malt care imprimă eleganță și animă fiecare moment de sărbătoare într-un mod cu totul nou și neașteptat. Grande Couronne este cel mai nou membru al  “Grand Series”, care include alte două whisky-uri remarcabile: Glenfiddich Grand Cru, maturat timp de 23 de ani în butoaie de stejar americane și europene și finisat în butoaie de stejar French cuvée și Glenfiddich Gran Reserva, maturat cu răbdare timp de 21 de ani în butoaie de bourbon și finisat în butoaie de rom caraibian.

“Alexandrion Group are unul dintre cele mai complexe și variate portofolii de băuturi spirtoase şi vinuri din țară, care include atât mărci proprii, premiate la competiții derulate în întreaga lume, cât și mărci de import ale unor producători internaționali selectaţi strategic. Glenfiddich Grande Couronne îmbogățește acest portofoliu și ne bucurăm că le putem oferi acum, consumatorilor români, un single malt Scotch whisky inedit, în ediție limitată, care îi va cuceri cu siguranță și pe cei mai exigenți critici. Prin parteneriatul cu Glenfiddich, Alexandrion Group, care este totodată și singurul producător de single malt whisky din România, contribuie în mod semnificativ la dezvoltarea și creșterea competitivității acestei piețe în raport cu alte piețe europene” a declarat Stelios Savva, CEO Alexandrion Group.

Glenfiddich Grande Couronne se face remarcat instantaneu prin designul impresionant al ambalajului, sticla și cutia sunt decorate cu filigran iconic auriu, iar interiorul cutiei dezvăluie picturi renascentiste celebre, transpunând consumatorul într-un cadru fascinant, cu conotații culturale și istorice profunde.

Alexandrion Group este lider în producția și distribuția de vinuri și băuturi spirtoase din România și singurul producător de single malt din țară. Grupul este format din Distileriile Alexandrion și Distileriile SABER 1789, care împreună au o istorie de peste 200 de ani în industria spirtoasă locală și au creat unele dintre cele mai puternice mărci din România, recunoscute atât la nivel național, cât și internațional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse include băuturi tradiționale românești și produse internaționale. Alexandrion 5* și 7*, celebrul vinars Brâncoveanu XO, VS și VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova precum și alte produse au asigurat Grupului poziția de lider al pieței de băuturi spirtoase și tradiționale din România. Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea, completându-și portofoliul cu vinuri premiate, liniștite și spumante, sub denumirea THE ICONIC ESTATE.

Gama Loncolor Ultra are o nouă imagine
Gama Loncolor Ultra are o nouă imagine
Loncolor, brand românesc și lider de piață în categoria vopselei de păr, relansează Loncolor Ultra, cea mai populară gamă din portofoliu....
Râureni lansează prima campanie de consumator din istoria companiei
Râureni lansează prima campanie de consumator din istoria companiei
Râureni a lansat campania națională „Cu drag din natură, premii pe măsură”, realizată în parteneriat cu KitchenShop. Până pe data de...
 O nouă identitate vizuală pentru Carlsberg
O nouă identitate vizuală pentru Carlsberg
Începând cu această primăvară, Carlsberg lansează noua identitate vizuală globală și în România. Elementele principale precum logo-ul,...
Noi produse în gama Palette Intensive Color Creme
Noi produse în gama Palette Intensive Color Creme
Gama Palette Intensive Color Creme a fost extinsă cu patru noi nuanțe de blond pentru a răspunde tendințelor în materie de culori de păr din...
Farmec extinde campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” la nivel național
Farmec extinde campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” la nivel național
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, extinde la nivel național, în toate magazinele proprii, campania de responsabilitate...
Cuburile Vegeta Natur, noutate în portofoliul Podravka
Cuburile Vegeta Natur, noutate în portofoliul Podravka
Vegeta își extinde portofoliul cu noi produse, cuburile Vegeta Natur, disponibile în trei variante: Vegeta Natur Cub Legume 60g, Vegeta Natur Cub...