Gama Loncolor Ultra are o nouă imagine

Loncolor, brand românesc și lider de piață în categoria vopselei de păr, relansează Loncolor Ultra, cea mai populară gamă din portofoliu. Astfel, toate cele 35 de nuanțe existente se relansează sub un nou ambalaj, mai atrăgător și aerisit, la care se adaugă încă 5 nuanțe noi, pentru un total de 40 de nuanțe. Una dintre cele 5 nuanțe noi este special creată pentru Antonia, ambasadoarea de brand cu care Loncolor a semnat un contract de imagine pentru următorii trei ani. Gama Loncolor Ultra are o nouă imagine

„Asocierea cu Antonia a venit absolut natural, pentru că așa cum ea este un adevărat lider în lumea artistică, iubită de români, Loncolor Ultra este lider în piața de vopsea de păr, iubită de consumatoarele loiale de peste 30 de ani. Acest lucru ne-a motivat să creăm o nuanță dedicată Antoniei și să acționăm ca adevărați lideri care aduc un suflu nou în piață. Noile noastre ambalaje sunt inspirate de clientele noastre care au încredere în ele, care știu că frumusețea părului le pune în valoare ca pe niște adevărate vedete”, declară Marius Niță, director de marketing și vânzări Loncolor. 

Din anul 2003, de la lansarea gamei, Loncolor Ultra se bucură de fidelitatea consumatoarelor astfel că până în prezent, la vârsta majoratului acestei game, s-au vândut aproximativ 80 de milioane de tuburi de vopsea. Făcând o analogie pentru a vizualiza acest număr, alăturarea tuburilor de vopsea de păr Loncolor Ultra cumpărate până acum de femeile din România ar înconjura țara de 3 ori.

Alături de cele 40 de culori, gama Loncolor Ultra pune la dispoziția consumatoarelor și un set pentru decolorare, de până la 7 tonuri, ușor de folosit acasă, pentru obținera unui blond cu strălucire radiantă. Setul se poate folosi atât pentru decolorare totală, cât și pentru decolorare selectivă (șuvițe), iar masca de păr inclusă în setul de decolorare contribuie la menținerea unui aspect sănătos al părului vopsit, conferindu-i strălucire și vitalitate. 
 

Râureni lansează prima campanie de consumator din istoria companiei
Râureni lansează prima campanie de consumator din istoria companiei
Râureni a lansat campania națională „Cu drag din natură, premii pe măsură”, realizată în parteneriat cu KitchenShop. Până pe data de...
 O nouă identitate vizuală pentru Carlsberg
O nouă identitate vizuală pentru Carlsberg
Începând cu această primăvară, Carlsberg lansează noua identitate vizuală globală și în România. Elementele principale precum logo-ul,...
Noi produse în gama Palette Intensive Color Creme
Noi produse în gama Palette Intensive Color Creme
Gama Palette Intensive Color Creme a fost extinsă cu patru noi nuanțe de blond pentru a răspunde tendințelor în materie de culori de păr din...
Farmec extinde campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” la nivel național
Farmec extinde campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” la nivel național
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, extinde la nivel național, în toate magazinele proprii, campania de responsabilitate...
Cuburile Vegeta Natur, noutate în portofoliul Podravka
Cuburile Vegeta Natur, noutate în portofoliul Podravka
Vegeta își extinde portofoliul cu noi produse, cuburile Vegeta Natur, disponibile în trei variante: Vegeta Natur Cub Legume 60g, Vegeta Natur Cub...
Podravka lansează produsul organic inovator Vegeta Bio
Podravka lansează produsul organic inovator Vegeta Bio
Din grijă pentru consumator, Podravka lansează Vegeta Bio 120g, un produs inovator conceput doar din ingrediente cultivate natural, fără...