HEINEKEN România lansează Birra Moretti Zero

La un an de la intrarea pe piața din România, Birra Moretti își completează portofoliul cu sortimentul de bere Zero, special concepută pentru consumatorii care vor să se bucure de același gust autentic italian, dar fără alcool. HEINEKEN România lansează Birra Moretti Zero

„Birra Moretti s-a bucurat de o primire foarte călduroasă din partea românilor, în momentul lansării, astfel că decizia de a introduce varianta fără alcool a fost în linie cu trend-ul pozitiv înregistrat pe plan local, întrucât mulți români și-au dorit să se bucure de gustul inconfundabil oferit de Birra Moretti în toate scenariile în care nu pot consuma alcool. Birra Moretti® Zero este realizată cu multă atenție pentru detalii, doar din materii prime de cea mai bună calitate, fiind întotdeauna o alegere excelentă pentru consumatori, indiferent dacă preferă varianta cu alcool sau varianta clasică.”, spune Sharon Annette, Director de Marketing HEINEKEN România.

Birra Moretti Zero oferă o bere perfect echilibrată cu note proaspete și citrice, astfel încât consumatorii să se poată bucura de plăcerile simple ale vieții alături de prieteni și familie. Totodată, acest sortiment nou răspunde nevoii de diversitate a consumatorilor români, care își doresc produse care să se potrivească stilului lor de viață, astfel că noua gamă oferă alternativa fără alcool a gustului atât de apreciat pe piața locală.

Noul produs este disponibil la nivel național, în magazinele retailerilor și în locații HoReCa, în două variante de ambalaj: sticlă nereturnabilă de 330ml și doză de 500ml.

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume, fiind prezentă în 70 de țări. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale.
 

 Farmec relansează gama Gerovital Sun
Farmec relansează gama Gerovital Sun
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță relansarea gamei de produse Gerovital Sun. Gama vine cu noi formulări all-season,...
Hell Energy lansează noua ediție Summer Cool
Hell Energy lansează noua ediție Summer Cool
Hell Energy, liderul pieței de băuturi energizante din România, lansează două noi arome de vară -  Summer Cool Beach Neon, cu aromă de...
Noi tratamente pentru păr marca Gliss
Noi tratamente pentru păr marca Gliss
Gliss continuă seria de inovații în materie de îngrijire a părului și a lansat un nou produs eficient și practic, indiferent de tipul de păr...
Noutăți de la Persil
Noutăți de la Persil
Henkel investește în extinderea portofoliului și lansează o nouă gamă de detergenți Persil. Noul Persil Deep Clean Plus, cu o tehnologie...
Campanie aniversară Albalact
Campanie aniversară Albalact
Albalact împlinește 50 de ani de tradiție și inovație în România și o jumătate de veac de existență în poziția de lider al industriei...
Tartufi Jimmy, o nouă gamă de sosuri cu trufe
Tartufi Jimmy, o nouă gamă de sosuri cu trufe
Parmafood își extinde portofoliul cu o nouă gamă de sosuri cu trufe. Tartufi Jimmy este o linie de sosuri cu trufe pentru paste, care...