HEINEKEN România lansează Birra Moretti Zero
La un an de la intrarea pe piața din România, Birra Moretti își completează portofoliul cu sortimentul de bere Zero, special concepută pentru consumatorii care vor să se bucure de același gust autentic italian, dar fără alcool.
„Birra Moretti s-a bucurat de o primire foarte călduroasă din partea românilor, în momentul lansării, astfel că decizia de a introduce varianta fără alcool a fost în linie cu trend-ul pozitiv înregistrat pe plan local, întrucât mulți români și-au dorit să se bucure de gustul inconfundabil oferit de Birra Moretti în toate scenariile în care nu pot consuma alcool. Birra Moretti® Zero este realizată cu multă atenție pentru detalii, doar din materii prime de cea mai bună calitate, fiind întotdeauna o alegere excelentă pentru consumatori, indiferent dacă preferă varianta cu alcool sau varianta clasică.”, spune Sharon Annette, Director de Marketing HEINEKEN România.
Birra Moretti Zero oferă o bere perfect echilibrată cu note proaspete și citrice, astfel încât consumatorii să se poată bucura de plăcerile simple ale vieții alături de prieteni și familie. Totodată, acest sortiment nou răspunde nevoii de diversitate a consumatorilor români, care își doresc produse care să se potrivească stilului lor de viață, astfel că noua gamă oferă alternativa fără alcool a gustului atât de apreciat pe piața locală.
Noul produs este disponibil la nivel național, în magazinele retailerilor și în locații HoReCa, în două variante de ambalaj: sticlă nereturnabilă de 330ml și doză de 500ml.
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume, fiind prezentă în 70 de țări. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale.