Campanie aniversară Albalact
Albalact împlinește 50 de ani de tradiție și inovație în România și o jumătate de veac de existență în poziția de lider al industriei lactatelor, poziție în care se află de mai mulți ani, după un drum spectaculos parcurs din anul 1999, când a devenit afacere privată. Zuzu și Fulga sunt brandurile moderne ale companiei, însă brandul omonim Albalact, cu adevărat primul brand al companiei, are cea mai lungă istorie. Ancorat în tradițional, Albalact este brandul care vorbește despre originile laptelui și reprezintă pentru români gusturile cu care au crescut și rețetele vechi care le stârnesc nostalgii. Albalact înseamnă în primul rând untul de masă de 65%, cu ambalajul rămas aproape neschimbat încă de-acum 50 de ani. Produsele tradiționale Albalact vor purta, anul acesta, emblema aniversării de 50 de ani. Campania „De 50 de ani, cinstim gustul amintirilor tale” marchează acest jubileu de aur și vorbește despre gusturi bogate care ne trimit cu gândul departe, la amintiri calde în familie. Campania aniversară include comunicare și activări în magazine, comunicare TV, în social media și în media tradițională.