Hell Energy lansează noua ediție Summer Cool

Hell Energy, liderul pieței de băuturi energizante din România, lansează două noi arome de vară -  Summer Cool Beach Neon, cu aromă de piersică și lămâie și Summer Cool Beach Pink, cu aromă de pepene. Băuturile au un conținut de 32 mg de cofeină / 100 ml de produs și 5 vitamine din complexul B (niacină – B3, acid pantotenic – B5, piridoxină – B6, riboflavină – B2, cobalamină – B12). Fiecare băutură energizantă are același conținut de cofeină ca o cafea espresso sau două cești de ceai. Hell Energy lansează noua ediție Summer Cool

Ambalajul băuturilor din ediția limitată are un design estival, în culori vibrante (neon și fucsia), realizat din aluminiu reciclat.

„Hell Energy a lansat pentru prima dată ediția limitată Summer Cool în 2013, aceasta fiind cea de-a IX-a serie limitată de vară. Până în prezent, designul edițiilor limitate a fost unul minimal, însă iarna trecută am decis să venim cu o noutate: ediția din sezonul rece – Ice Cool 2020 – a fost prima care s-a remarcat printr-un design inovator și captivant. Designul ediției Summer Cool 2021 este similar: foarte proaspăt, tineresc, actual. Consumatorii Hell Energy pot testa și se pot bucura de noile produse Summer Cool începând cu luna iunie și le pot găsi în mai mult de 10 țări, printre care România, Bulgaria, Grecia, Croația, Slovacia și Turcia, în toate magazinele unde brandul nostru este disponibil”, spune Márton Domokos, Director Executiv Hell Energy România.

Hell Energy se află printre brandurile cu cele mai dinamice creșteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vândute în mare parte în Europa și Asia. Compania a fost fondată în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat. Brandul a devenit liderul pieței de băuturi energizante din Ungaria în doar patru ani. Acum, Hell este prezent în peste 50 de țări din toată lumea. Din 2017, compania își produce singură ambalajele în propria fabrică de aluminiu, echipată cu tehnologie ultramodernă.

 

 

Noi tratamente pentru păr marca Gliss
Noi tratamente pentru păr marca Gliss
Gliss continuă seria de inovații în materie de îngrijire a părului și a lansat un nou produs eficient și practic, indiferent de tipul de păr...
Noutăți de la Persil
Noutăți de la Persil
Henkel investește în extinderea portofoliului și lansează o nouă gamă de detergenți Persil. Noul Persil Deep Clean Plus, cu o tehnologie...
Campanie aniversară Albalact
Campanie aniversară Albalact
Albalact împlinește 50 de ani de tradiție și inovație în România și o jumătate de veac de existență în poziția de lider al industriei...
Tartufi Jimmy, o nouă gamă de sosuri cu trufe
Tartufi Jimmy, o nouă gamă de sosuri cu trufe
Parmafood își extinde portofoliul cu o nouă gamă de sosuri cu trufe. Tartufi Jimmy este o linie de sosuri cu trufe pentru paste, care...
Campanie aniversară semnată de rețeaua de magazine Diana
Campanie aniversară semnată de rețeaua de magazine Diana
Retailerul Diana marchează aniversarea de 30 de ani de prezență pe piață prin campania  “Cu puțin noroc, poți câștiga un T-Roc!”, care...
Gama Danonino, extinsă cu iaurturi cu vitamina C și D
Gama Danonino, extinsă cu iaurturi cu vitamina C și D
Ca parte a demersurilor companiei Danone de a încuraja o alimentație echilibrată, portofoliul Danonino a fost extins cu un nou produs: iaurturile...