Heidi introduce figurinele de Paște

Heidi Chocolat introduce o nouă gamă de figurine, ce cuprinde patru produse. Gama este realizată special pentru sărbătorile de Paște și este alcătuită din 2 figurine din ciocolată cu lapte și 2 figurine din ciocolată albă, decorate manual cu motive de sezon, din ingrediente naturale. Formele emblematice folosite sunt iepure și ou. Atenția pentru ambalaje se observă în finisajele premium, iar fereastra permite vizualizarea produselor. Figurinele pot fi un cadou informal pentru prieteni și familie.  Heidi introduce figurinele de Paște

O nouă lansare Whiteland
O nouă lansare Whiteland
Whiteland lansează sub brandul Mission Foods un nou produs din categoria wrap-uri: Mission Fresh&Soft Wraps Kids, parte din gama de lipii pentru...
Agricola, noi produse ready-meals
Agricola, noi produse ready-meals
Agricola lansează Mozzarella Sticks fără E-uri în gama de produse ready-to-eat și semi-preparate. „Savoarea produsului este dată de gustul...
O nouă provocare de la Almette
O nouă provocare de la Almette
Almette, brand din portofoliul producătorului de brânzeturi Hochland, lansează o provocare pentru cumpărători. Consumatorii care acceptă...
Zuzu lansează campania „Experiența Dolce”
Zuzu lansează campania „Experiența Dolce”
Zuzu Dolce, desert din portofoliul Albalact, aduce consumatorilor săi o nouă experiență și o campanie cu premii. Studiile recente au observat...
Campanie promoțională marca Hochland
Campanie promoțională marca Hochland
Producătorul de brânzeturi Hochland lansează campania „Călătorește în România cu Hochland!”, prin care pune în concurs sute de premii...
O nouă campanie de la Edenia
O nouă campanie de la Edenia
Macromex lansează o nouă campanie de imagine, orientată în jurul produselor sub brandul Edenia. „Conceptul creativ al campaniei de imagine...