O nouă provocare de la Almette

Almette, brand din portofoliul producătorului de brânzeturi Hochland, lansează o provocare pentru cumpărători. Consumatorii care acceptă provocarea și vor să se răsfețe în diminețile friguroase de iarnă cu crema de brânză Almette, trebuie să-și aleagă sortimentul preferat pentru micul dejun și, dacă nu sunt mulțumiți de gustul produsului, își pot primi banii înapoi. O nouă provocare de la Almette

Clienții trebuie să scrie câteva cuvinte despre ce i-a nemulțumit la produs, să pună scrisoarea într-un plic împreună cu bonul fiscal și contul bancar (IBAN) unde vor să primească banii înapoi. Plicul trebuie trimis la adresa Oficiul Poștal 13, Căsuța Poștală 2, București. Perioada promoției: 15.01 - 28.02.2018.

 

Zuzu lansează campania „Experiența Dolce”
Zuzu lansează campania „Experiența Dolce”
Zuzu Dolce, desert din portofoliul Albalact, aduce consumatorilor săi o nouă experiență și o campanie cu premii. Studiile recente au observat...
Campanie promoțională marca Hochland
Campanie promoțională marca Hochland
Producătorul de brânzeturi Hochland lansează campania „Călătorește în România cu Hochland!”, prin care pune în concurs sute de premii...
O nouă campanie de la Edenia
O nouă campanie de la Edenia
Macromex lansează o nouă campanie de imagine, orientată în jurul produselor sub brandul Edenia. „Conceptul creativ al campaniei de imagine...
„Un an de tihnă” de la Napolact
„Un an de tihnă” de la Napolact
Napolact, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală a lactatelor, a lansat la începutul acestui an campania „Câștigă un an...
Vinul Unirii, produsul aniversar lansat de Jidvei
Vinul Unirii, produsul aniversar lansat de Jidvei
Cu ocazia Primului Centenar al României Mari, Jidvei aduce un omagiu tuturor acelora care s-au dedicat înfăptuirii unității naționale, prin...
O nouă inovație marca Pampers
O nouă inovație marca Pampers
Gama de scutece Pampers, aflată în portofoliul Procter&Gamble, vine cu o nouă propunere inovatoare: Pampers Pure Protection, primul scutec de...