Campanie promoțională marca Hochland

Producătorul de brânzeturi Hochland lansează campania „Călătorește în România cu Hochland!”, prin care pune în concurs sute de premii pentru clienții brandului.
Astfel, norocoșii pot câștiga cinci seturi de picnic pe zi, două excursii în România pe săptămână și, garantat, sugestii de călătorie. Campanie promoțională marca Hochland

„Excursiile din copilărie, în care popasurile însemnau gustări savurate în mijlocul naturii, cu sandvișuri pregătite de acasă, sunt un motiv de nostalgie pentru mulți dintre noi. De aceea, ne dorim să readucem la viață acele momente plăcute, cu Branza Topită Hochland”, declară reprezentanții Hochland.

Campania se desfășoară în perioada 15 ianuarie - 28 februarie, iar participanții trebuie să cumpere cel puțin un produs din gama de Brânză Topită Hochland și să încarce poza bonului fiscal în formularul pe site-ul companiei.

O nouă campanie de la Edenia
O nouă campanie de la Edenia
Macromex lansează o nouă campanie de imagine, orientată în jurul produselor sub brandul Edenia. „Conceptul creativ al campaniei de imagine...
„Un an de tihnă” de la Napolact
„Un an de tihnă” de la Napolact
Napolact, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală a lactatelor, a lansat la începutul acestui an campania „Câștigă un an...
Vinul Unirii, produsul aniversar lansat de Jidvei
Vinul Unirii, produsul aniversar lansat de Jidvei
Cu ocazia Primului Centenar al României Mari, Jidvei aduce un omagiu tuturor acelora care s-au dedicat înfăptuirii unității naționale, prin...
O nouă inovație marca Pampers
O nouă inovație marca Pampers
Gama de scutece Pampers, aflată în portofoliul Procter&Gamble, vine cu o nouă propunere inovatoare: Pampers Pure Protection, primul scutec de...
Aromele Mizo Coffee Selection disponibile fără lactoză
Aromele Mizo Coffee Selection disponibile fără lactoză
Sole Mizo Romania introduce variantele fara lactoză pentru aromele deja existente pe piata, Flat White, Espresso, Capuccino, Americano si...
Ketchup Mutti, un nou produs Parmafood
Ketchup Mutti, un nou produs Parmafood
Parmafood Group Distribution aduce pe piață, din februarie 2018, un nou produs sub brandul italienesc Mutti – Ketchup în ambalaj de 340 de...