Ketchup Mutti, un nou produs Parmafood
Parmafood Group Distribution aduce pe piață, din februarie 2018, un nou produs sub brandul italienesc Mutti – Ketchup în ambalaj de 340 de grame.
Ketchupul este un produs nou în portofoliul Mutti care, însă, folosește o rețetă autentic italiană, ce nu include conservanți și nici agenți de îngroșare, pentru 1 kg de produs fiind necesare 2,2 Kg de roșii proaspete, certificate ca fiind 100 % italiene.
Produsul este disponibil la raft în ambalaj din sticlă pentru a păstra cât mai bine calitățile ingredientelor.
Mutti, brandul numărul 1 în Italia în categoria produselor din roșii, cu o tradiție de aproape 120 de ani. Brandul este în primul rând cunoscut pentru exigența în selectarea materiei prime, excelența în calitate, dar și pentru inovațiile aduse pe piață.
![Eti lansează desertul Milk Burger](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/mb_lapte_si_cacao-400x250.jpg)
![Un nou sortiment Jacobs 3in1](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/jacobs_3in1-900x900-400x250.png)
![Grand Passion VSOP, un nou produs de la Prodal ´94](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/02/passion_3-400x250.jpg)
![Danone lansează Activia Finesse](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/01/finesse-400x250.jpg)
![Coca-Cola introduce doza verticală](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/01/key_visual_noua_doza_coca-cola-400x250.jpg)
![Aqua Carpatica lansează un produs pentru copii](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/01/aqua_kids_0-400x250.jpg)